سه آلمانی و یک ایتالیایی نامزدهای نهایی هدایت بارسلونا

سه آلمانی و یک ایتالیایی نامزدهای نهایی هدایت بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا همچنان به جست و جوی خود برای پیدا کردن سرمربی جدید ادامه می دهد و باید دید که در نهایت چه کسی را به عنوان سرمربی فصل آینده خود انتخاب خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی پس از باخت پنج بر سه بارسا مقابل ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل بارسلونا را ترک می کند. او در هفته های اخیر از تصمیم خود دفاع کرده است و رفتن از بارسلونا را یک تصمیم درست دانسته است.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، در حال حاضر چهار سرمربی بیشترین شانس را برای هدایت بارسلونا دارند. این سرمربی ها عبارتند از: هانسی فلیک، روبرتو ده زربی، یولیان ناگلزمن و توماس توخل. در حقیقت سه سرمربی آلمانی و یک سرمربی ایتالیایی در میان گزینه های هدایت بارسلونا قرار دارند.

مدیران برایتون به دنبال این هستند که روبرتو ده زربی را حفظ کنند البته باید دید که خواسته این سرمربی ایتالیایی چیست. هانسی فلیک بدش نمی آید که در فوتبال اسپانیا حضور پیدا کند و هدایت بارسا را بر عهده بگیرد. توماس توخل پس از این که بایرن مونیخ را در انتهای فصل ترک می کند به دنبال تیم جدید خواهد بود و ناگلزمن هم جوان ترین سرمربی در میان این گزینه ها است.

1470