تاتنهام ستاره 25 ساله کریستال پالاس را زیر نظر دارد

تاتنهام ستاره 25 ساله کریستال پالاس را زیر نظر دارد

پایگاه خبری فوتبالی- تاتنهام قصد دارد در تابستان پیش رو قوای هجومی خود را تقویت کند و ابرچی ازه، ستاره 25 ساله کریستال پالاس یکی از گزینه‌های اسپرز برای دستیابی به این هدف است.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام به رهبری آنژه پوستکوگلو فصل موفقی را پشت سر می‌گذارند. سفیدهای شمال لندن یکی از تیم‌های بالانشین این فصل فوتبال انگلیس است. آن‌ها شانس بالایی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده دارند و باید دید در نهایت سرنوشت این تیم با سرمربی استرالیایی چگونه رقم خواهد خورد.

تاتنهام در بازار نقل و انتقالات زمستانی تیمو ورنر، مهاجم آلمانی آربی لایپزیش را به خدمت گرفتند اما به نظر می‌رسد این تیم باز هم می‌خواهد خط حمله خود را تقویت کند و برای رسیدن به این هدف، گزینه‌های مختلفی را تحت نظر دارد.

پیش‌بینی می‌شد تاتنهام پس از جدایی هری کین با مشکلات زیادی در خط حمله مواجه شود، اما تاکتیک‌های هجومی آنژه پوستکوگلو باعث شد نبود کین چندان به چشم نیاید. با این تفاسیر، آن‌ها باز هم قصد دارند در تابستان یک مهاجم به خدمت بگیرند.

گفته می‌شد که پدرو نتوی پرتغالی، گزینه مورد علاقه مدیران تاتنهام است اما ممکن است جذب این بازیکن دشوار باشد.

ابرچی ازه، هافبک هجومی 25 ساله کریستال پالاس جدیدترین گزینه تاتنهام برای تابستان 2024 است. گفته می‌شود منچسترسیتی نیز این بازیکن را زیر نظر دارد و یکی از رقبای اصلی تاتنهام برای جذب ازه به شمار می‌رود.

ابرچی ازه در 113 بازی برای کریستال پالاس به میدان رفت که حاصلش ثبت 20 گل و 14 پاس گل بود. او همچنین یکی از گزینه‌های گرت ساوتگیت برای یورو 2024 هم هست.

1428