الهلال عربستان در پی جذب ستاره 29 ساله چلسی

الهلال عربستان در پی جذب ستاره 29 ساله چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- رحیم استرلینگ، وینگر 29 ساله چلسی مورد توجه باشگاه‌های عربستانی، از جمله الهلال قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مدیران باشگاه چلسی اعتقاد دارند رحیم استرلینگ جایی در برنامه‌های آینده باشگاه انگلیسی ندارد و اگر پیشنهاد مناسبی برای او ارائه شود، احتمال جدایی‌اش زیاد است.

استرلینگ 29 ساله یکی از مهره‌های ثابت ترکیب چلسی است. پوچتینو او را به عنوان یک عضو از پازل تاکتیکی خود پذیرفته، اما مدیران عقیده دارند او نتوانست انتظارات را برآورده کند. سران باشگاه انگلیسی انتظار داشتند استرلینگ نقش یک ستاره را برایشان ایفا کند، اما اینطور نشد.

رحیم استرلینگ حالا تبدیل به یکی از اهداف نقل و انتقالاتی تیم‌های عربستانی شده است. باشگاه‌های فعال در لیگ حرفه‌ای عربستان که تابستان گذشته سروصدای زیادی در بازار نقل و انتقالات به راه انداختند، در نظر دارند تا در این فصل هم ستاره‌های دنیای فوتبال را جذب کنند و به خاور میانه ببرند.

چلسی فصل گذشته کالیدو کولیبالی، انگولو کانته و ادواردو مندی را به باشگاه‌های عربستانی فروخت و نشان داد توجه ویژه‌ای به بازار نقل و انتقالات این کشور دارد. گفته می‌شود الهلال جدی‌ترین مقصد برای استرلینگ است.

کوین دی بروینه و محمد صلاح دیگر ستاره‌های لیگ برتر انگلیس هستند که مانند رحیم استرلینگ مورد توجه باشگاه‌های عربستانی قرار گرفتند.

از طرفی، جدایی جردن هندرسون از الاتفاق و پیوستن این بازیکن به آژاکس، باعث نگرانی مدیران فوتبالی عربستان شد و آن‌ها حالا قصد دارند چند بازیکن بزرگ دیگر را جذب کنند تا اعتبار لیگ خود را حفظ کنند.

چلسی به دنبال ایجاد تعادل در حساب‌های مالی است و فروش بازیکن به باشگاه‌های دیگر می‌تواند راه حل مناسبی باشد.

1428