دقیقی: واکنش‌های خوب حامد لک به مس کمک کرد/ نتیجه بازی عادلانه بود

دقیقی: واکنش‌های خوب حامد لک به مس کمک کرد/ نتیجه بازی عادلانه بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی شمس‌آذر گفت: با توجه به شرایطی داشتیم و بازیکنانی را در اختیار نداشتیم فکر می‌کنم کسب یک امتیاز برای تیم ما بد نبود؛ هر چند در نیمه اول می‌توانستیم بازی را با یک گل تمام کنیم. در مجموع نتیجه بازی عادلانه بود.

به گزارش فوتبالی، سعید دقیقی در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و مس رفسنجان که با تساوی بدون گل در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین پایان یافت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شمس‌آذر در نیمه اول بازی هجومی و خوبی را ارائه داد و موقعیت‌هایی روی دروازه مس رفسنجان ایجاد کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم که واکنش‌های خوب حامد لک به مس کمک کرد.

او ادامه داد: در نیمه دوم با توجه به اینکه جهت وزرش باد خلاف شمس‌آذر بود و سرمای هوا هم بیشتر شده بود کیفیت بازی افت کرد و به اعتقاد من دو تیم بازی برابری را در مقابل هم به نمایش گذاشتند. بازی بیشتر روی دور درگیری‌های فیزیکی می‌چرخید و در نیمه دوم خیلی مباحث تاکتیکی در بازی دخیل نبود.

دقیقی همچنین گفت: با توجه به شرایطی که شمس‌آذر داشت و بازیکنانی را در اختیار نداشتیم فکر می‌کنم کسب یک امتیاز برای تیم ما بد نبود؛ هرچند در نیمه اول می‌توانستیم بازی را با یک گل تمام کنیم. به تیم مس هم خداقوت می‌گویم در برخی موقعیت‌ها خوب عمل کردند اما در مجموع نتیجه بازی عادلانه بود.

او در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره بازی شمس‌آذر با سپاهان در جام حذفی خاطرنشان کرد: سپاهان تیم بزرگی است. در جام حذفی بدترین قرعه‌ای که برای یک تیم ممکن است رقم بخورد این است که برود در اصفهان و با سپاهان بازی کند. با این حال ما تلاش خودمان را خواهیم کرد تا بازی باکیفیتی را ارائه دهیم.

دقیقی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره بازیکنانی که از شمس‌آذر رفته‌اند، بیان کرد: به گذشته برنمی‌گردیم و با همین بازیکنان که داریم کارمان را به بهترین نحو دنبال خواهیم کرد، برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم و امیدوارم من، تیم شمس‌آذر و مالک و مدیرعامل باشگاه را درک کنید؛ هرچند که امروز شمس‌آذر با تیم با کیفیت نیم‌فصل اول فاصله دارد اما زمان لازم است که دوباره خود را اثبات کنیم.

سرمربی شمس آذر اظهار کرد: باید برای نیم‌فصل دوم هدفگذاری می‌کردیم. فکر می‌کنم با توجه به ماندگاری در لیگ برتر، هدفگذاری باشگاه برای نیم‌فصل دوم این بود که فضا برای استعدادهای جوان و جدید فراهم شود ضمن اینکه به دنبال این هستیم که هم کیفیت بازی‌مان بهتر شود و هم بتوانیم جوانان مستعدی را به عرصه فوتبال معرفی کنیم؛ هرچند که در لیگ برتر فضا برای آزمون و خطا وجود ندارد.

7474