واکنش مدافع گالکسی به شایعه مخالفت مسی با معاوضه پیراهن با او

واکنش مدافع گالکسی به شایعه مخالفت مسی با معاوضه پیراهن با او

پایگاه خبری فوتبالی - اریک زاوالتا مدافع لس آنجلس گالکسی بعد از پخش شدن این خبر که لیونل مسی حاضر نشده تا پیراهنش را با او معاوضه کند، به این اتفاق واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، مسی توانست در آخرین لحظه برای اینتر میامی گلزنی کند تا مانع از شکست تیمش مقابل لس آنجلس گالکسی شود. در پایان بازی تصاویری منتشر شد که مسی در حال صحبت با زاوالتا بود و برخی مدعی شدند که ستاره آرژانتینی، درخواست مدافع گالکسی برای معاوضه پیراهن هایشان را رد کرده است. 

این مدافع حالا به این ماجرا واکنش نشان داده است. در حقیقت زاوالتا در پیامی خطاب به یک هوادار در مورد این ماجرا نوشته است:" هرگز با مسی صحبت نکردم. او از داوران کمی عصبانی بود اما این هم بخشی از اتفاقات بازی است..."

شاید مسی بحثی با زاوالتا نداشته باشد اما او در جریان بازی به همراه لوئیز سوارز، درگیری لفظی شدیدی با ادوین سریو هافبک حریف داشت. سریو گفت که نمی تواند بگوید که مسی دقیقا چه چیزی به او گفته است اما گفته بود که ستاره آرژانتینی قصد به هم زدن تمرکزش و راه رفتن  روی اعصاب او را داشته است. 

دیگو فاگوندز از میان بازیکنان لس آنجلس گالکسی این فرصت را داشت که صاحب پیراهن مسی شود. این بازیکن 29 ساله در پایان بازی تصویری از شماره 10 ستاره آرژانتینی منتشر کرد. 

4125