رونالدو در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان چه گفت؟

رونالدو در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان چه گفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه عربستانی "الریاضیه" صحبت های کریستیانو رونالدو در جلسه کمیته اخلاق و انضباطی لیگ فوتبال عربستان را منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم النصر با خوشحالی جنجالی خود در بازی النصر و عربستان به شدت خبرساز شده است. رونالدو  گفته است که چنین خوشحالی هایی بعد از گل برای او کاملا مرسوم هستند و قصد توهین به هواداران رقیب را نداشته و به دنبال تحریک یا تمسخر  هواداران الشباب نبوده است. در حقیقت رونالدو در این جلسه گفته است:" به همه باشگاه ها احترام می گذارم... با حرکت بازوانم می خواستم که انرژی خود را نشان بدهم و از پیروزی خوشحالی کنم و قصد اقدامی بی شرمانه یا شرم آور را نداشته ام. در اروپا به چنین خوشحالی هایی عادت داریم."

کمیته انضباطی می خواست که در ابتدا صحبت های رونالدو را بشنود و بعد از آن در مورد محرومیت یا تنبیه این بازیکن تصمیم بگیرد.  ستاره 39 ساله ممکن است که دو جلسه محروم شود اما در حال حاضر مشخص نیست که ایا کمیته انضباطی به این نتیجه می رسد که او مقصر بوده اس یا نه.

در حال حاضر النصر تمرینات خود را برای بازی مقابل الحزم برگزار می شد و فعلا لوئیز کاسترو روی کریستیانو رونالدو برای این بازی حساب می کند مگر آن که محرومیتش توسط کمیته انضباطی اعلام شود. 

4125