شایعه جایگزینی گل‌محمدی با مورایس؛ اصلا منطقی نیست!

شایعه جایگزینی گل‌محمدی با مورایس؛ اصلا منطقی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی – بعد از 6 شکست متوالی انتقادها از سرمربی سپاهان به شدت افزایش پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول دچار مشکلات زیادی شد و به خاطر عبور از سقف بودجه تعداد زیادی از بازیکنانش محروم شدند و به همین دلیل 3 بازی آخرش در نیم‌فصل اول را باخت.

بعد از پایان نیم‌فصل اول و رفع مشکل سقف بودجه و محرومیت بازیکنان سپاهان دوباره وارد لیگ قهرمانان آسیا شد تا در مرحله یک هشتم نهایی با تیم پرستاره و قدرتمند الهلال عربستان بازی کند. اما طلایی‌پوشان اصفهانی با هدایت ژوزه مورایس در هر دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3 بر یک مغلوب و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

این نتایج باعث بروز انتقاداتی از سرمربی پرتغالی سپاهان شد. اما حامیان او معتقد بودند الهلال بهترین تیم آسیاست و شکست مقابل این تیم دلیل مناسبی برای انتقاد از مورایس و یا برکناری او نیست. آنها امیدوار بودند سپاهان در بازگشت به لیگ مقابل استقلال نتیجه خوبی بگیرد و از بحران عبور کند.

اما روز گذشته سپاهان با ارائه یک نمایش نه چندان خوب با یک گل مغلوب استقلال شد و ششمین شکست متوالی‌اش را متحمل شد. بعد از این اتفاق انتقادها از مورایس به شدت افزایش پیدا کرد و بخش قابل توجهی از هواداران سپاهان خواهان برکناری او شده‌اند.

در همین حین یک شایعه عجیب مطرح شده است. گفته می‌شود مدیران باشگاه سپاهان به دنبال برکناری مورایس هستند و جانشین او را هم یافته‌اند و قرار است یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس روی نیمکت سپاهان بنشیند!

شاید چندان قابل باور نباشد که یحیی و سپاهان با هم به توافق برسند اما همین امروز برخی از رسانه‌ها خبر داده‌اند یحیی به این پیشنهاد چراغ سبز نشان داده است و افراد نزدیک به او خبر داده‌اند یحیی بدش نمی‌آید روی نیمکت سپاهان بنشیند.

اما به نظر نمی‌آید فضا برای این همکاری مساعد باشد. به خصوص از ناحیه بازیکنان سپاهان. برخی از بازیکنان کلیدی سپاهان مثل فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان که قبلا در پرسپولیس بازی می‌کردند توسط خود یحیی از این تیم کنار گذاشته شدند.

تعداد زیادی از بازیکنان سپاهان هم هستند که جزو استقلالی‌های متعصب هستند و طبیعتا نباید از حضور یحیی روی نیمکت این تیم استقبال کنند. سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر و امید نورافکن در این دسته هستند.

این وضعیت فقط مربوط به گروه بازیکنان و رختکن سپاهان است. در بین هواداران این تیم هم هنوز توافقی درباره استقبال و حمایت از گل‌محمدی وجود ندارد. حالا باید دید این شایعه به حقیقت می‌پیوندد یا در حد شایعه باقی می‌ماند.

1359