جنجال جدید مهاجم اسبق رئال مادرید و منچسترسیتی

جنجال جدید مهاجم اسبق رئال مادرید و منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - روبینیو در ایتالیا به علت خشونت جنسی علیه یک زن به 9 سال حبس محکوم شده است اما در برزیل، خیلی عادی زندگی می کند و همچنان با باشگاه سابقش سانتوس در ارتباط است.

به گزارش فوتبالی، جنجال جدید پیرامون روبینیو مربوط به حضورش در ضیافت شام باشگاه سانتوس در محل تمرین این تیم بوده است.  روبینیو زمانی به عنوان یکی از ستارگان آینده فوتبال دنیا از سانتوس راهی رئال مادرید شد و حالا در سن 40 سالگی همچنان با باشگاه برزیلی در تماس است و پسر او نیز در تیم زیر 17 سال سانتوس بازی می کند.

روبینیو به خاطر دیدن پسرش به طور مداوم به زمین تمرین باشگاه سانتوس می رود و با کارمندان باشگاه یا دیگر بازیکنان جوان عکس می گیرد.  بازیکنان سانتوس در روزهای اخیر فرصت استراحت داشتند اما اعضای این تیم تصمیم گرفتند که با هم در کمپ تمرینی "ری پله" شام بخورند. سانتوس در سال 2023 به سری بی برزیل سقوط کرد و روبینیو نیز در ضیافت شام بازیکنان این تیم حضور پیدا کرد اما به نظر می رسد که مدیران سانتوس از حضور این بازیکن سابق در این مهمانی  راضی نیستند!

باشگاه سانتوس در بیانیه ای اعلام کرد که هیچ دعوت رسمی از روبینیو برای حضور در این ضیافت شام صورت نگرفته است. بیانیه باشگاه سانتوس بدین شرح است:" باشگاه سانتوس اعلام می کند که روبینیو بازیکن سابق ما روز سه شنبه به همراه پسرش رابسون، بازیکن تیم زیر 17 سال ما در کمپ تمرینی "ری پله" حضور پیدا کرد تا در تست پزشکی پسرش شرکت کند و با حاضران، کادر فنی و مدیران باشگاه گفتگو کرد اما هیچ دعوتی از جانب باشگاه ما برای حضور او در ضیافت شام، انجام نشده است."

در حقیقت بسیاری از فعالان حقوق زنان از باشگاه سانتوس به خاطر حضور روبینیو در این ضیافت شام، گلایه کرده بودند. نیمار در ایتالیا به 9 سال حبس محکوم شده اما قوانین استرداد مجرمان میان دو کشور ایتالیا و برزیل برقرار نیست و تلاش های دادگستری ایتالیا برای انتقال روبینیو به این کشور، بی نتیجه بوده است.

4125