تیم‌های عربستانی به دنبال جذب سه ستاره بارسلونا

تیم‌های عربستانی به دنبال جذب سه ستاره بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- سه ستاره بارسلونا مورد توجه باشگاه‌های عربستانی قرار گرفته‌اند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در شرایط اقتصادی خوبی قرار ندارد. آن‌ها قصد دارند برای سامان دادن به وضعیت مالی، یک یا چند بازیکن را به فروش برسانند. بارسایی‌ها به دنبال ایجاد تعادل در حساب‌های مالی خود هستند. حالا گفته شده است که باشگاه‌های عربستانی به جذب سه بازیکن بارسلونا علاقه نشان داده‌اند.

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا که در این هفته‌های اخیر به روند خوب گلزنی خود بازگشته، ممکن است در تابستان گزینه فروش باشد. او حالا 35 ساله است و نگه داشتن بازیکنی در این سن و سال، ریسک بزرگی به حساب می‌آید. لواندوفسکی تابستان قبلی هم مورد توجه باشگاه‌های عربستانی قرار گرفته بود اما ترجیح داد یک فصل دیگر در بارسا بماند.

اما شاید در نقل و انتقالات تابستانی 2024، این پیشنهاد از سوی بارسلونا و لواندوفسکی پذیرفته شود. گفته شده است که باشگاه‌های عربستانی آماده پرداخت دستمزدی نجومی به لواندوفسکی هستند. آن‌ها در نظر دارند بیش از 100 میلیون دلار در سال به این ستاره بپردازند.

لواندوفسکی یکی از گران‌ترین بازیکنان بارسلونا از حیث دستمزد سالانه است و جدایی‌اش کمک زیادی به وضعیت اقتصادی بارسلونا می‌کند.

مارک آندره ترشتگن، ستاره آلمانی بارسلونا نیز مانند لواندوفسکی مورد توجه چند تیم عربستانی قرار دارد. البته احتمال این‌که بارسلونا با فروش گلر اصلی خود موافقت کند کم است، اما اگر عربستانی‌ها پیشنهاد هنگفتی برای خرید این بازیکن ارائه کنند، ممکن است مدیران باشگاه وسوسه شوند و دست به فروش او بزنند.

رافینیا، وینگر برزیلی بارسلونا دیگر بازیکنی است که از چند تیم عربستانی پیشنهاد دارد و بارسلونا تمایل دارد در صورت نیاز این بازیکن را به فروش برساند.

1428