دستبرد بزرگ عربستانی‌ها به لیگ جزیره در تابستان پیش رو؟

دستبرد بزرگ عربستانی‌ها به لیگ جزیره در تابستان پیش رو؟

پایگاه خبری فوتبالی - کوین دی بروینه و محمد صلاح، به عنوان دو هدف نقل و انتقالاتی اصلی لیگ عربستان در تابستان پیش رو، در نظر گرفته شده اند.

به گزارش فوتبالی، پس از به خدمت گیری کریستیانو رونالدو توسط باشگاه عربستانی النصر و انتقال‌های گران قیمت بازیکنانی مانند نیمار، بنزما و فابینیو در تابستان گذشته، سعودی‌ها بار دیگر تمام تلاش خود را برای جذب چند مهره بزرگ و نام آشنای دیگر از فوتبال اروپا، به کار خواهند گرفت. لیستی در حدود 100 گزینه احتمالی در دستان سران این لیگ متمول قرار دارد که شامل 20 بازیکن بزرگ می‌شود، در حالی که عربستانی‌ها امیدوارند تا نیمی از این بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال را به انتقال به خاورمیانه متقاعد کنند. تلاش‌هایی در تابستان 2023 نیز در این راستا انجام شده بود.

حالا گفته می‌شود که صلاح و دی بروینه، در صدر این لیست قرار دارند و عمده تمرکز سران لیگ عربستان بر روی جذب این دو متمرکز خواهد بود. این باور وجود دارد که صلاح از ایده انتقال به این کشور در آینده نامشخص استقبال می‌کند و با ورود صلاح به سال پایانی قراردادش با لیورپول در سال آینده، به نظر تلاشی دیگر از سعودی‌ها را برای جذب این ستاره مصری شاهد خواهیم بود. 

درباره شرایط دی بروینه باید گفت که نمایندگان او هیچ نشانه ای از علاقه این ستاره بلژیکی به عربستان نشان نداده اند اما با وجود اعتبار قرارداد این بازیکن تا سال 2025، باید دید که زور پول عربستانی‌ها به میل دی بروینه برای ادامه درخشش در اروپا می‌چربد یا خیر.

2102