ستاره 23 ساله چلسی در رادار توپچی‌ها

ستاره 23 ساله چلسی در رادار توپچی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال برای تقویت خط حمله خود قصد دارد برای جذب میخاییلو مودریک، وینگر اوکراینی چلسی اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، میخاییلو مودریک را باید یکی از ناامیدکننده‌ترین خریدهای چند فصل اخیر فوتبال انگلیس و حتی فوتبال اروپا بدانیم. بازیکنی که با هزینه هنگفتی شاختار دونتسک را به مقصد چلسی ترک کرد و امیدوار بود اتفاقات ویژه‌ای در غرب لندن برایش رقم بخورد.

وینگر اوکراینی که فصل گذشته با قراردادی به ارزش 88.5 میلیون از شاختار دونتسک به جمع آبی‌ها پیوسته بود، در این فصل عملکرد خوبی در استمفورد بریج از خود نشان نداد.

او فرصت زیادی هم به دست آورد تا بتواند خودش را هرچه سریع‌تر با شرایط لیگ برتر انگلیس تطبیق دهد، اما این بازیکن 22 ساله در 26 بازی‌ای که در تمام رقابت‌ها به میدان رفت، تنها موفق شد 4 گل به ثمر برساند و این آمار به هیچ وجه آمار خوبی برای یک بازیکن در این سطح نیست.

این بازیکن اخیرا جایگاه خودش را در ترکیب اصلی از دست داده. مائوریتسیو پوچتینو در چند بازی قبلی ترجیح داد از رحیم استرلینگ و حتی نیکلاس جکسون در سمت راست خط حمله استفاده کند. پیش از این گفته شده بود که مدیران چلسی تمایل دارند این بازیکن را به تیم دیگری قرض بدهند تا بتواند در باشگاهی دیگر پیشرفت کند، اما حالا فیچاجس مدعی شده است که گزینه فروش دائمی مودریک منتفی نیست و آبی‌ها پیشنهادات را بررسی می‌کنند. 

هرچند که باید اضافه کرد همچنان انتقال قرضی اولویت سران باشگاه است.

یوونتوس و آرسنال تیم‌هایی هستند که شرایط این وینگر جوان را زیر نظر دارند. میکل آرتتا تمایل داشت تا فصل گذشته این بازیکن را به خدمت بگیرد اما در رقابت نقل و انتقالی از چلسی شکست خورد.

1428