رکوردشکنی رئال مادرید در به ثمر رساندن گل مردود

رکوردشکنی رئال مادرید در به ثمر رساندن گل مردود

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید از سال 2018 تا به امروز رکورد بیشترین گل مردودشده توسط وار را به ثبت رسانده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید روز یکشنبه به مصاف سویا رفت و موفق شد با تک‌گل لوکا مودریچ، از سد حریف سرسخت خود عبور کند. کهکشانی‌ها با این برد اختلاف امتیاز 6 امتیازی خود با تیم دوم، یعنی خیرونا را حفظ کردند و مقتدرانه به صدر جدول لالیگا تکیه زدند. حالا سرنوشت قهرمانی در دست خودشان است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، باید سفیدهای چامارتین را قهرمان این فصل لالیگا بدانیم.

اما رئال مادرید در این مسابقه می‌توانست زودتر از دقیقه 82 به گل برسد. لوکاس وازکز پیش از گل مودریچ موفق شده بود دروازه سویا را باز کند، اما داوران وار این گل را به خاطر خطای ناچو فرناندز بر روی یوسف انصیری مردود اعلام کردند تا کار برای رئالی‌ها پیچیده شود.

حالا نشریه اسپانیایی آ اس گزارشی تهیه کرده که نشان می‌دهد از زمانی که سیستم کمک داور ویدیویی در سال 2018 معرفی شد، این بیست و هفتمین باری است که گلی که رئال مادرید به ثمر رسانده، مردود اعلام می‌شود. رئال مادرید از این حیث در لالیگا رتبه نخست را در اختیار دارد و اختلافش با دیگر تیم‌ها زیاد است. در رتبه‌های بعدی تیم‌های سویا (16 گل مردود)، اتلتیکو مادرید (14 گل مردود)، والنسیا (14 گل مردود)، رئال سوسیداد (13 گل مردود)، سلتاویگو (12 گل مردود) و بارسلونا (11 گل مردود) قرار دارند.

رسانه آ اس در ادامه گزارشش خاطرنشان کرد که از نظر آن‌ها حقی از هیچ تیمی ضایع نشده و این اعداد و ارقام تنها نشان‌دهنده بدشانسی رئال مادرید است.

1428