استرس اولین بازیِ پخش زنده؛ دروازه‌بان پرسپولیس امشب نمی‌خوابد!

استرس اولین بازیِ پخش زنده؛ دروازه‌بان پرسپولیس امشب نمی‌خوابد!

پایگاه خبری فوتبالی – امیررضا رفیعی امروز برای اولین بار در یک بازی رسمی با پیراهن پرسپولیس به میدان می‌رود.

به گزارش فوتبالی، بازی امروز پرسپولیس در مقابل ذوب آهن که از ساعت 17:15 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز خواهد شد یک ویژگی تازه و عجیب و غریب برای پرسپولیسی‌ها دارد.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان همیشگی و مرد شماره یک پرسپولیس بعد از کارت زردی که در دقایق آخرِ بازی با تراکتور از داور گرفت 4 اخطاره شد و از بازی بعدی پرسپولیس محروم شد!

پرسپولیس البته قبلا هم بازی بدون بیرانوند را تجربه کرده است. در آن روزها دروازه‌بان‌هایی مثل بوژیدار رادوشویچ و احمد گوهری جانشین بیرانوند شدند که خودشان به اندازه کافی تجربه بازی در لیگ برتر را داشتند.

اما این بار قرار است امیررضا رفیعی در غیاب بیرانوند در دروازه پرسپولیس بگیرد. این دروازه‌بان حتی یک دقیقه هم سابقه بازی در لیگ برتر را ندارد و حالا باید اولین تجربه‌اش در این سطح از مسابقات را با پیراهن پرسپولیس پشت سر بگذارد!

درباره کیفیت رفیعی اطلاعات زیادی در دسترس نیست. اخیرا و پس محرومیت بیرانوند چند نفر از بازیکنان پرسپولیس از او تعریف و تمجید کردند و مدعی شدند رفیعی همه را سورپرایز خواهد کرد.

اما نمایش او در شکست 5 بر صفر پرسپولیس مقابل شباب الاهلی امارات در اردوی دوبی اصلا راضی کننده نبود. حالا پرسپولیس چاره‌ای جز استفاده از این دروازه‌بان ندارد.

رفیعی که قرار است امروز در دروازه پرسپولیس بایستد شب عجیبی را پشت سر می‌گذارد. او از یک طرف بسیار خوشحال است که اولین حضورش در یک بازی رسمی و پخش زنده پرسپولیس را تجربه خواهد کردو

از طرف دیگر احتمالا استرس زیادی هم دارد. به هر حال او قرار است به جای بهترین دروازه‌بان ایران در چند سال اخیر در دروازه‌ پرسپولیس بایستد و خودش هم می‌داند که در این بازی همه نگاه‌ها به اوست. بنابراین الان که شما دارید این مطلب را می‌خوانید او از خوشحالی و استرس خوابش نبرده است.

در روزهای اخیر همه بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس سعی کرده‌اند به رفیعی نشان بدهند که به او اعتماد دارند. خود بیرانوند هم مثل یک مربی با جانشین خودش تمرین کرده است و حالا امروز نوبت رفیعی است که نشان بدهد چندمرده حلاج است!

1359