تغییر حال و هوای عیسی در چند روز؛ از جهنم به بهشت رسید!

تغییر حال و هوای عیسی در چند روز؛ از جهنم به بهشت رسید!

پایگاه خبری فوتبالی – آلِ کثیر که ماه گذشته در لیست مازاد سپاهان قرار گرفته بود حالا تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، عیسی آل کثیر فصل به شدت عجیب و غریبی را پشت سر می‌گذارد. او پس از پایان فصل گذشته و در حالی که پرسپولیس می‌خواست قراردادش را تمدید کند با این تیم به توافق نرسید و در یک انتقال جنجالی راهی سپاهان شد.

انتقال او به سپاهان اصلا به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد و در فضای مجازی جو به شدت سنگینی علیه این مهاجم دزفولی به وجود آمد. از آن طرف هواداران سپاهان هم روی خوشی به این انتقال نشان نمی‌دادند.

عیسی چند بازی سپاهان را به دلیل مشکلات سقف بودجه و ثبت نشدن قراردادش از دست داد. اما در اولین بازی‌اش برای سپاهان موفق شد دو گل به صنعت نفت آبادان تیم اسبق خودش بزند.

با این وجود عیسی نتوانست جای پای خودش را در سپاهان چندان محکم کند. سپاهان مهاجمان سرشناس زیادی داشت و به آل کثیر فرصت چندانی برای بازی نمی‌رسید. او در 12 مسابقه و با 577 دقیقه برای سپاهان 4 گل زد و دو پاس گل داد. اما در اواخر نیم‌فصل او شایعه شد که او در لیست مازاد ژوزه مورایس قرار گرفته است!

از همان روزها مساله بازگشت احتمالی عیسی به پرسپولیس مطرح شد اما نه یحیی گل‌محمدی علاقه‌ای به این اتفاق داشت و نه هواداران دل‌آزرده پرسپولیس. در پایان نیم‌فصل آل کثیر در سپاهان رسما مازاد شد.

در پرسپولیس هم تغییرات مهمی رخ داد. یحیی رفت و اوسمار ویرا سرمربی شد. پرسپولیس نمی‌توانست مهاحم خارجی گلزن و خوبی را جذب کند. در نهایت هم پس از چند روز و در یک آرامش نسبی عیسی با پرسپولیس به توافق رسید.

این اتفاق همزمان با خبر جذب عبدالکریم حسن مدافع قطری رخ داد و باعث شد ناراحتی پرسپولیسی‌ها از بازگشت عیسی زیر سایه خوشحالی‌شان از جذب عبدالکریم حسن گم شود.

عیسی در نیمه دوم بازی با تراکتور در هفته گذشته دوباره با پیراهن پرسپولیس وارد زمین شد و خیلی زود توانست گل اولش را برای این تیم بزند. این اتفاق دلخوری‌ پرسپولیسی‌ها از او را تا حد زیادی از بین برد.

روز دوشنبه و در آخرین روز نقل و انتقالات هم اتفاق عجیبی افتاد و شهاب زاهدی و نبیل باهویی دو مهاجم پرسپولیس از این تیم جدا شدند. حالا عیسی آل کثیر در خط حمله پرسپولیس بدون رقیب است!

روند این تغییر بسیار سریع و عجیب بود. آل کثیر در نقل و انتقالات نیم‌فصل در لیست مازاد سپاهان قرار گرفت و حالا چند هفته بعد از آن اتفاق تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس و امید اول کادر فنی و هواداران این تیم برای گلزنی است!

1359