شبی که رونالدو برای ششمین بار پیاپی در نیوکمپ گلزنی کرد

شبی که رونالدو برای ششمین بار پیاپی در نیوکمپ گلزنی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - یازده سال پیش در چنین شب هایی بود که کریستیانو رونالدو موفق شد برای ششمین بار پیاپی در ورزشگاه نیوکمپ گلزنی کند و دروازه بارسلونا را در ال کلاسیکو باز کند.

به گزارش فوتبالی ، در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا دل ری در فصل 2012/13، رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی سه بر یک به سود رئال مادرید به پایان رسید. گل های رئال مادرید را در این بازی کریستیانو رونالدو ( دو بار ) و رافائل واران به ثمر رساندند. بازی رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود.

در آن شب رونالدو در دقیقه 13 بازی از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه بارسلونا را باز کند. او در دقیقه 57 هم گل دیگری را به بارسا زد. کریستیانو رونالدو با آن گل ها برای ششمین بازی پیاپی بود که در ورزشگاه نیوکمپ دروازه بارسلونا را باز می کرد. هیچ بازیکنی در طول تاریخ موفق نشده است که در شش بازی پیاپی دروازه بارسلونا را در نیوکمپ باز کند.

رونالدو علاوه بر گلی که در کوپا دل ری 2012/13 در نیوکمپ زد، در سوپرکاپ اسپانیا 2012/13، دور رفت لالیگا 2012/13، کوپا دل ری 2011/12، دور برگشت لالیگا 2011/12 و سوپرکاپ اسپانیا 2011/12 هم در ورزشگاه نیوکمپ دروازه بارسلونا را باز کرده است.

1470