عکسی که دروازه‌بان رئال مادرید در کنار همسرش منتشر کرد

عکسی که دروازه‌بان رئال مادرید در کنار همسرش منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آندری لونین دروازه بان اوکراینی رئال مادرید که در اصل دروازه بان دوم رئال مادرید است، به تازگی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، تصویری از خودش در کنار همسرش را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش فوتبالی ، آندری لونین در غیاب تیبو کورتوا که مصدوم است، تبدیل به دروازه بان اصلی رئال مادرید شده است. عملکرد لونین از کپا آریزابالاگا بهتر بوده است و این دروازه بان در میان هواداران رئال مادرید تبدیل به یک دروازه بان محبوب شده است.

آندری لونین در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی تصویری از خودش در کنار همسرش یعنی آناستازیا ناستازیکا را منتشر کرده است و نوشته است :" زمانی برای هر دو "

این عکس در خیابان های شهر مادرید پایتخت کشور اسپانیا گرفته شده است. در اصل این تصویر یک تبلیغ برای برند عینک دودی است که دروازه بان اوکراینی رئال مادرید به همراه همسرش آن را تبلیغ کرده است و تصویری به همراه این عینک دودی را در صفحه خودش در اینستاگرام منتشر کرده است.

آندری لونین در حال حاضر 25 سال سن دارد. او از سال 2018 در اختیار رئال مادرید بوده است اما در تیم های دیگر هم به طور قرضی بازی کرده است.

1471