نارضایتی غیرمنتظره اوسمار؛ مثل همیشه در نقل و انتقالات کند بودیم!

نارضایتی غیرمنتظره اوسمار؛ مثل همیشه در نقل و انتقالات کند بودیم!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی پرسپولیس با صحبت‌هایی که در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ذوب‌آهن کرد همه و بیش از همه رضا درویش را غافلگیر کرد.

به گزارش فوتبالی، جانشین یحیی گل‌محمدی جای خالی او را در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ذوب‌آهن پر کرد. اوسمار در صحبت‌هایی که پیش از بازی با حریف اصفهانی انجام داد حرف‌هایی زد که قطعا درویش و مدیریت باشگاه را غافلگیر کرد. 

در حالی که درویش چند روز گذشته مصاحبه‌ای انجام داد و عملکردش در نقل و انتقالات زمستانی بهترین عملکرد ممکن در نقل و انتقالات این تیم در چند فصل اخیر دانسته بود اوسمار نشان داد که این صحبت‌ها را قبول ندارد. 

سرمربی برزیلی در انتقاد به نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: «پنجره نقل و انتقالاتی برای شکل دادن به تیم‌هاست. ۴ بازیکن از دست دادیم و چند بازیکن گرفتیم، عمری و سرلک بازیکنانی نبودند که پرسپولیس خواهان جدایی آن‌ها باشد، شهاب نیز انتخابی شخصی‌ برای شرایط بهتر داشت تا خارج از کشور بازی کند، از تلاش نبیل تشکر می‌کنم اما نتوانست با فوتبال ایران وفق پیدا کند و از تیم جدا شد تا بتوانیم بازیکن دیگری بگیریم.»

جمله آخر اوسمار تند و تیزتر از بقیه صحبت‌هایش ضربه نهایی را به مدیریت باشگاه می‌زند.«مثل سال‌های اخیر در نقل و انتقالات کند بودیم و نتوانستیم بازیکنان مد نظر را بگیریم.»

درویش امیدوار بود که با رفتن یحیی گل‌محمدی و بازیکنانی که جذب کرده است مدتی از فشار انتقادات به دور باشد اما او مطمئنا با این صحبت‌های سرمربی جدید تیمش غافلگیر شده است و باید منتظر واکنش او ماند. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که بخشی از صحبت‌های اوسمار بیش از بیان واقعیت نقش فرار رو به جلو را برای این مربی برای نتیجه نگرفتن‌های احتمالی دارد.

4326