مقایسه آمار بلینگام با دو ستاره انگلیسی تاریخ رئال مادرید

مقایسه آمار بلینگام با دو ستاره انگلیسی تاریخ رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام که در تابستان گذشته تصمیم گرفت که بروسیا دورتموند را ترک کند و راهی رئال مادرید شود، اکنون تبدیل به یکی از اصلی ترین بازیکنان رئال مادرید شده است و می توان گفت که او ستاره رئال مادرید در این فصل از رقابت ها بوده است.

به گزارش فوتبالی ، جود بلینگام به تعداد بیست گل در رئال مادرید رسیده است و در همین مدت کوتاهی که در جمع مادریدی ها بوده است، آمار بسیار خوبی را از خودش بر جای گذاشته است. اگر آمار و عملکرد جود بلینگام را با دو ستاره انگلیسی دیگر تاریخ رئال مادرید یعنی مایکل اوون و دیوید بکام مقایسه کنیم، متوجه درخشش فوق العاده جود بلینگام می شویم.

مایکل اوون که یک مهاجم بود، در فصل 2004/05 در رئال مادرید حضور داشت. این مهاجم انگلیسی در رئال مادرید 45 بازی انجام داد و 16 گل به ثمر رساند. دیوید بکام که یک هافبک بود، از سال 2003 تا 2007 در رئال مادرید بازی می کرد. دیوید بکام در رئال مادرید در 155 بازی موفق شد 20 گل به ثمر برساند. این در حالی است که جود بلینگام اکنون در اولین فصل حضور خود در رئال مادرید، در 29 بازی 20 گل به ثمر رسانده است و درخشش فوق العاده ای داشته است.

1471