دو عکس از رونالدو که هفت سال میان آن‌ها فاصله وجود دارد

دو عکس از رونالدو که هفت سال میان آن‌ها فاصله وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی حال حاضر النصر عربستان، آمادگی بدنی خود را حفظ کرده است و همچنان به درخشش های خود ادامه می دهد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در حال حاضر 39 سال سن دارد اما هنوز هم یک بازیکن آماده است که به تیم خود کمک زیادی می کند و در امر گلزنی بسیار موثر واقع می شود. کریستیانو رونالدو به دنبال این است که در این فصل از رقابت ها به همراه النصر عربستان قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شود. او در دوران حضورش در فوتبال اروپا 5 بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و اکنون هم می خواهد سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه حرفه ای خود داشته باشد.

تصویر سمت چپ مربوط به فصل 2016/17 است و هفت سال از آن می گذرد. در آن زمان کریستیانو رونالدو بازیکن رئال مادرید بود. تصویر سمت راست مربوط به فصل جاری است. این عکس به خوبی نشان می دهد که کریستیانو رونالدو آمادگی بدنی خودش را همچنان حفظ کرده است و از لحاظ بدنی روی فرم است.

به تازگی کمیته انضباطی فوتبال عربستان کریستیانو رونالدو را با دو جلسه محرومیت و جریمه نقدی مواجه کرده است و علت این قضیه رفتار عجیب رونالدو مقابل هواداران الشباب عربستان بوده است.

1471