پیام اینستاگرامی مسی برای تولد همسرش

پیام اینستاگرامی مسی برای تولد همسرش

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته تولد آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی بود و به این ترتیب همسر این فوق ستاره آرژانتینی 36 ساله شد.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی و آنتونلا روکوزو از سال 2017 میلادی با هم ازدواج کرده اند و در حال حاضر سه پسر با نام های تیاگو، ماتئو و چیرو دارند. همسر لیونل مسی در مراسم های مختلفی که فوق ستاره آرژانتینی در آن ها حضور داشته است، در کنار او دیده شده است و یک چهره شناخته شده است.

لیونل مسی برای تبریک تولد همسرش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" تولدت مبارک پرنسس، دوستت دارم."

همسر لیونل مسی در زمانی که تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 قطر شده بود، در ورزشگاه حضور داشت و در جشن قهرمانی آرژانتینی ها شرکت کرد و در کنار لیونل مسی حتی جام را هم لمس کرد که این قضیه موجب شد برخی ها از فیفا انتقاد کنند که چرا اجازه داده است افرادی غیر از بازیکنان و مربی های آن ها جام را لمس کنند.

مسی و همسرش متعلق به یک محله در آرژانتین هستند و از دوران کودکی همدیگر را می شناسند و مسی ارتباط خود با آنتونلا روکوزو را حفظ کرد و در نهایت در سال 2017 با یکدیگر ازدواج کردند.

1471