عکسی که بازیکن بارسلونا در کنار مادرش منتشر کرد

عکسی که بازیکن بارسلونا در کنار مادرش منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لامینه یامال وینگر 16 ساله بارسلونا بازیکنی است که در ترکیب تیم ژاوی هرناندز خیلی خوب توانسته است خودش را جا بیندازد و به این ترتیب به نظر می رسد که آینده درخشانی در انتظار او باشد.

به گزارش فوتبالی ، لامینه یامال زندگی شخصی پر فراز و نشیبی داشته است. وقتی که این وینگر بارسلونا سه سال سن داشته است، مادر و پدرش از هم جدا شده اند. لامینه یامال از آن زمان تاکنون در کنار مادر خود یعنی شیلا زندگی می کند. به تازگی لامینه یامال در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام یک استوری منتشر کرده است که در آن می بینیم بازیکن بارسلونا در کنار مادر خودش نشسته است. لامینه یامال یک قلب سفید هم در کنار خودش و مادرش در استوری اینستاگرامی قرار داده است.

مادر لامینه یامال از کودکی و به تنهایی او را بزرگ کرده است و در مسیر ورود او به دنیای فوتبال همواره در کنارش بوده و او را حمایت کرده است. لامینه یامال که متولد سال 2007 میلادی است، از سال 2013 و وقتی که تنها 6 سال سن داشت وارد آکادمی باشگاه بارسلونا یعنی لاماسیا شده است و هنوز هم در باشگاه بارسلونا حضور دارد و اکنون در 16 سالگی عضو ترکیب اصلی آبی و اناری ها شده است.

1471