رکورد جدید مسی در اینستاگرام؛ فقط رونالدو را بالاتر از خود دارد

رکورد جدید مسی در اینستاگرام؛ فقط رونالدو را بالاتر از خود دارد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی توانست به رکورد 500 میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام برسد هر چند که هنوز اختلاف زیادی با کریستیانو رونالدو دارد. 

به گزارش فوتبالی، برنده هشت توپ طلا به ثبت رکوردها ادامه می دهد و حالا توانسته به نیم میلیارد دنبال کننده در اینستاگرام برسد. او بعد از کریستیانو رونالدو به دومین انسان کره زمین تبدیل شده که به چنین رکوردی دست پیدا می کند. 

کریستیانو رونالدو اولین انسان دنیا بوده است که به  500 میلیون دنبال کننده اینستاگرامی رسیده و در حال حاضر 622 میلیون دنبال کننده دارد. بعد از این دو فوق ستاره فوتبال دنیا، سلنا گومز خواننده سرشناس با 429 میلیون دنبال کننده قرار دارد و کایلی جنر، اینفلوئنسر با 400 میلیون و راک، ستاره هالیوود با 397 میلیون دنبال کننده در رتبه های بعدی جای گرفته اند. 

شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از 2.5 میلیارد کاربر فعال در ماه دارد که حدود 20 درصد از آنها مسی را دنبال می کنند. در واقع مسی حالا بیش از کل بازیکنان لیگ فوتبال آمریکایی و کل بازیکنان 154 تیم در پنج ورزش محبوب آمریکا، دنبال کننده دارد! از زمان قهرمانی تیم ملی آرژآنتین در جام جهانی، تعداد دنبال کننده های مسی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. 

از میان طرفداران اینستاگرامی مسی، 72 درصد مرد هستند و 12 درصد در برزیل زندگی می کنند. از میان دنبال کننده های مسی، 8.1 درصد در هند، 6.5 درصد در آرژانتین و 6.2 درصد در آمریکا زندگی می کنند.

4125