نصیحت جالب رونالدو به مهاجم سابق منچستریونایتد

نصیحت جالب رونالدو به مهاجم سابق منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی الانگا بازیکن سابق منچستریونایتد، توصیه ای که کریستیانو رونالدو در مورد پنالتی زدن به او داشت را افشا کرد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن 21 ساله در آغاز فصل 24-2023 به ناتینگام فارست فروخته شد چرا که نتوانست اعتماد اریک تن هاگ را جلب کند. این وینگر حالا انگیزه بالایی دارد تا در مرحله پنجم جام حذفی، در مقابل تیم سابقش بدرخشد و ارزشهایش را نشان بدهد. 

الانگا در فصل 22-2021 این فرصت را داشت تا در کنار کریستیانو رونالدو بازی کند و از ستاره پرتغالی درس بگیرد. حالا ملی پوش سوئدی در مصاحبه با تایمز در مورد این که توانسته با رونالدو و زلاتان هم بازی باشد، صحبت کرد:" آنها کاملا خوش برخورد هستند. از کار کردن کنارشان لذت بردم و فکر می کنم که آنها هم از کار کردن با من لذت بردند. همیشه سعی کرده ام که به دنبال بهتر شدن باشم. سعی کردم که از کریستیانو رونالدو چیزهایی یاد بگیرم و آن را به سبک بازی خودم اضافه کنم. یادم است که در بازی جام حذفی یک بار پنالتی را از دست دادم و بعد از آن کریستیانو با من صحبت می کرد و به من می گفت:" این آخر دنیا نیست. من هم بارها پنالتی از دست داده ام اما همین که در این سن شخصیت و حرفه ای گری خود را نشان دادی و ضربه را زدی، فوق العاده است." این جمله را در ذهنم حک کردم و برایم خیلی موثر بود." 

4125