مشخص شدن دو گزینه بارسلونا برای دروازه‌بان ذخیره

مشخص شدن دو گزینه بارسلونا برای دروازه‌بان ذخیره

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حال برنامه ریزی برای فصل آینده است که یکی از تردیدها مربوط به دروازه بان ذخیره است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا جدا از برنامه ریزی برای خرید هافبک دفاعی، دفاع چپ و هافبک میانی به خرید دروازه بان نیز فکر می کند.احتمال جدایی اینیاکی پنیا بالا است و مدیران بارسلونا در نظر دارند که یک گزینه مطمئن به عنوان ذخیره ترشتگن بخرند. ماکسیمیانو از لاتزیو و داوید دخیا که بدون تیم است، به گزینه های آنها تبدیل شده اند. 

پنیا دروازه بان 25 ساله که محصول آکادمی بارسلونا است، در دوران مصدومیت ترشتگن نتوانست عملکرد جالبی از خود ارائه بدهد.  مدیران بارسا در حال حاضر به فروش او فکر می کنند. این بازیکن تا 2026 با بارسا قرارداد دارد و کاتالان ها به دنبال درآمدزایی از انتقالش هستند. 

موندودپورتیوو گزارش داده است که یکی از گزینه های اصلی بارسلونا برای خرید درون دروازه، لوئیز ماکسیمیانو دروازه بان 25 ساله است که قرضی از لاتزیو به آلمریا ملحق شده است. این دروازه بان تا سال 2027 با تیم ایتالیایی قرارداد دارد. وی پس از درخشش در اسپورتینگ پرتغال راهی گرانادا شد. او در لاتزیو صاحب دقایق نشد و حالا در آلمریا حضور دارد و تلاش می کند تا مانع از سقوط این تیم به لیگ دسته دو شود.  گزینه دیگر بارسلونا نیز داوید دخیا دروازه بان 33 ساله منچستریونایتد است که در حال حاضر با هیچ تیمی قرارداد ندارد.  از میان دروازه بان های آکادمی نیز دیگو کوچن 17 ساله، محبوبیت زیادی دارد و آندر آسترالاگا 20 ساله نیز  آینده موفقی خواهد داشت. 

4125