نصیرزاده: چند نفر با اشیاء برنده و شوکر به بازیکنان تراکتور حمله کردند

نصیرزاده: چند نفر با اشیاء برنده و شوکر به بازیکنان تراکتور حمله کردند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل تراکتور گفت: درست نیست اگر چهار نفر کار اشتباه کردند، کل مردم کرمانشاه زیر سوال بروند.

به گزارش فوتبالی، هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: کارت بازی امیرارسلان مطهری را گرفتیم و کادر ما تکمیل شده است. محمد عسکری هم به کادر ما اضافه شد. باشگاه تمام کارهای لازم را برای گرفتن بازیکن انجام می‌دهد. ۷۰ درصد مطالبات بازیکنان و کادر را پرداخت کردیم. سعید ایرانخواه از فجر سپاسی سرباز بود و بازیکن خودمان است و به تراکتور بازگشت.

وی درباره حواشی دیدار تیم‌های امید تراکتور و بعثت کرمانشاه گفت: وقتی به سمت ورزشگاه رفتیم، اتوبوس نمی‌توانست به داخل برود و بیرون ماند. وقتی که در اتوبوس باز شد ۵ بازیکن تراکتور پایین می‌آیند تا در صندوق را باز کنند و چمدان‌های خود را دربیاورند. چند نفر از اتومبیل ماکسیما پیاده شدند و با اشیاء برنده و شوکر به بازیکنانم حمله کردند. یکی با پشت چاقو به سر بازیکن تراکتور زد. بعد از آن با ضربه چاقو به بدنه اتوبوس کفش‌ها و لباس‌های بازیکنان را می‌برند.

مدیرعامل تراکتور ادامه داد: راننده اتوبوس حرکت و شماره ماکسیما را پیدا می‌کند و به پلیس کرمانشاه اعلام کرد و پلیس گفت پلاک برای یک پراید است. بعد از ضربه، چاقو بازیکنان تراکتور به داخل زمین می‌دوند و بازیکنان بعثت در حال گرم کردن بودند و اصلا توجهی به بازیکنان تراکتور نکردند. این موضوع باعث شد تا با اورژانس تماس بگیریم و وضعیت بدی بود.

نصیرزاده یادآور شد: وقتی از هتل به سمت ورزشگاه می‌رویم امنیت ما با تیم میزبان، هیات فوتبال و نیروی انتظامی است. نمی‌توانند بگویند به بیرون رفتید و به ما ربطی ندارد، چراکه آداب برگزاری فوتبال اینگونه است. اصلا سابقه نداشته مردم خوب کرمانشاه چنین کاری کنند. اگر بچه مردم کشته می‌شد اصلا این فوتبال ارزشی نداشت و چرا ما باید صحنه سازی کنیم. صدرصد دوربین همه وقایع را رصد کرده است. حداقل ۱۲ نفر حمله کردند و از کنار ماکسیما چند نفر از گوشه کنار منتظر بودند تا حمله کنند. درست نیست تا اگر چهار نفر کار اشتباه کردند، کل مردم کرمانشاه زیر سوال بروند.

7474