دمیر: مقابل هند عالی بازی کردیم/ تیم قطر تیم ملی نیست!

دمیر: مقابل هند عالی بازی کردیم/ تیم قطر تیم ملی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از عملکرد بازیکنان خود تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، درباره پیروزی مقابل هند در دومین بازی از پنجره نخست انتخابی‌های کاپ آسیا ۲۰۲۵ عربستان، توضیح داد: قبل از هر چیزی باید به تیم خودم تبریک بگویم چون ما سفر سختی تا دهلی داشتیم. سفر تهران تا دهلی خیلی طولانی بود و تیم ما خسته شد، با این حال اما توانستیم عملکرد خوبی را در هر دو فاکتور حمله و دفاع داشته باشیم و به برد خوبی دست یافتیم.

او ادامه داد: تیم ملی هند نیز در زمین بازی خوبی را به نمایش گذاشت، آن‌ها مقابل قزاقستان هم بازی نزدیکی را واگذار کرده بودند اما ما توانستیم با عملکرد خوب به برد قاطعی در این بازی دست یابیم و پنجره را با دو برد به پایان برسانیم. به تیم خودم، فدراسیون خودمان و هواداران‌مان تبریک می‌گویم. 

هاکان دمیر درباره تفاوت بازی با قطر نیز گفت: به نظر من امروز شاهد تیم خوبی از هند بودیم و کادرفنی خوبی هم کنار تیم ملی هند حضور دارد. قطعا شاهد بهتر شدن تیم هند در آینده خواهیم بود اما اصلا نمی‌شود بازی ما با قطر را با تیم ملی هند مقایسه کرد.

او افزود: از نظر من تیم ملی قطر یک تیم ملی نبود چون آن‌ها سه بازیکن بوسنیایی، یک بازیکن مصری، یک بازیکن آمریکایی و یک بازیکن سنگالی داشتند و اصلا نمی‌توان گفت تیم ملی قطر یک تیم ملی بود. من نمی‌دانم فیبا چگونه این اجازه را به قطر داده است که با این تعداد بازیکن خارجی در این رقابت‌ها شرکت کند و اصلا این موضوع جوانمردانه و انصاف نیست.

دمیر درباره اصلی‌ترین دلیل برد قاطع ایران مقابل تیم ملی هند نیز گفت: ما امروز در ریباند حمله و دفاع عملکرد خوبی داشتیم و همین موضوع باعث برد قاطع ما شد. البته هند هم عملکرد خوبی داشتاما ما در ریباندها بهتر عمل کردیم. 

7474