مذاکرات مثبت بارسلونا و ستاره هلندی برای تمدید

مذاکرات مثبت بارسلونا و ستاره هلندی برای تمدید

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته برخی رسانه‌ها مذاکرات بارسلونا و دی یونگ برای تمدید قرارداد مثبت بوده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این ستاره هلندی در بندر بارسلون ماندگار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، هر ساله شایعات زیادی در خصوص جدایی فرنکی دی یونگ از بارسلونا در رسانه‌ها منتشر می‌شود. این ستاره هلندی، علی‌رغم تاثیرگذاری‌اش در این فصل، باز هم به عنوان یکی از گزینه‌های باشگاه بارسلونا برای فروش به حساب می‌آید. گفته می‌شد که خود بازیکن تمایل زیادی به تمدید قراردادش ندارد، اما دی یونگ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل ناپولی رسما اعلام کرد در بارسلونا خوشحال است و دیگر دوست ندارد اخبار زیادی در موردش منتشر شود.

حالا خوان مارتی، خبرنگار اسپانیایی نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شده است که جلسه مدیران باشگاه بارسلونا با وکیل دی یونگ مثبت بوده است. هر دو طرف اعتقاد دارند شرایط نسبت به گذشته بهتر شده است. زمانی که متئو المانی مدیریت ورزشی باشگاه بارسلونا را بر عهده داشت، تلاش زیادی کرد تا این هافبک هلندی را به فروش برساند اما در نهایت موفق نشد.
 
مدیران بارسلونا می‌خواهند هرچه سریع‌تر از تصمیم دی یونگ باخبر شوند؛ چون قرارداد این بازیکن سال 2026 به اتمام می‌رسد و آن‌ها نمی‌خواهند مشابه اتفاقی که برای عثمان دمبله رقم خورد، این بار برای فرنکی دی یونگ رقم بخورد.
 دیونگ از طریق وکیلش به مدیران اعلام کرد که در بارسلونا احساس رضایت دارد.
 
خوان مارتی در ادامه گزارشش گفت: «به نظرم اختلاف نظرهایی در خصوص دستمزد بازیکن رخ می‌دهد چون باشگاه در شرایط اقتصادی مناسبی قرار ندارد. با این وجود، هفتاد و پنج درصد احتمال می‌دهم قرارداد دی یونگ تمدید شود.»

1428