تسویه رادوشویچ برای پرسپولیس ۸۰ میلیارد آب خورد!

تسویه رادوشویچ برای پرسپولیس ۸۰ میلیارد آب خورد!

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گفته رضا درویش، پرسپولیس برای تسویه حساب با دروازه‌بان اسبق این تیم چیزی حدود هشتاد میلیارد تومان هزینه کرده است.

به گزارش فوتبالی، بوژیدار رادوشویچ یکی از جنجالی‌ترین شکایات علیه پرسپولیس را داشت و این دروازه‌بان که به عنوان نفر دوم دروازه پرسپولیس نیمکت‌نشین این تیم بود، توانست با قرارداد کلانی که بسته بود درآمد سال‌ها بازی در کشور خود را از حضور در ایران کسب کند.

همین قرارداد که البته باعث شده بارها به مدیریت وقت سرخ‌پوشان کنایه زده شود، برای پرسپولیسی‌ها حدود هشتاد میلیارد تومان هزینه دربرداشته که باعث ناراحتی مدیرعامل پرسپولیس هم شده و درویش به کنایه می‌گفت که درست می‌شنوید و این مبلغ هشتاد میلیارد تومان است!

مدیرعامل قرمزها با بیان اینکه مبلغ ۱۱ میلیاردی مالیات این سنگربان کروات هم پرداخت شده، اظهار داشت که این تیم مشکلی بابت صدور آی‌تی‌سی بازیکنان خارجی جدید خود ندارد و بنابراین ورودی‌های خارجی پرسپولیس می‌توانند برای تیم خود به میدان بروند.

مدیرعامل پرسپولیس با ناراحتی و دلخوری زیاد در این زمینه گفت: «مشکل آی‌تی‌سی بازیکنان با پرداخت مالیاتی که باید انجام می‌شد حل شد که البته کار خیلی خیلی سختی بود‌ و از همکاری ادارات مربوطه بسیار ممنونم. اینکه شما در این بازار ۱۱ میلیارد تومان پول مالیات دهی کار سختی است. شنوندگان و بینندگان درست می‌شنوند و فقط پول مالیات رادوشویچ‌ ۱۱ میلیارد تومان بود! سوای اینکه دو ماه پیش یک میلیون و پنجاه هزار یورو که امروز ۷۰ میلیارد تومان می‌شود، بابت قرارداد ایشان دادم که سر جمع می‌شود هشتاد میلیارد تومان! ما می‌توانستیم این پول را به بازیکنانمان دهیم و یا به پایه‌ها تزریق کنیم که شرایط خوبی ندارند و ببینید چقدر تحت فشار هستیم و می‌توانستیم امکانات دیگری مهیا کنیم

1997