عجیب اما واقعی/ دستمزد بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی: حداکثر 500 میلیون تومان!

عجیب اما واقعی/ دستمزد بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی: حداکثر 500 میلیون تومان!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی از رقم قرارداد ساحلی‌بازان پرده برداشت که در مقایسه با بازیکنان فوتبال بسیار ناچیز و اندک به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، هرچند تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از رسیدن به فینال جام جهانی بازماند، اما با غلبه بر بلاروس در دیدار رده‌بندی، بر سکوی سوم جهان ایستاد که رتبه افتخارآمیزی به حساب می‌آید.

در ضمن نباید فراموش کنیم که حریف ساحلی‌بازان ایران در مرحله نیمه نهایی، تیم ملی برزیل بود که در رنکینگ اول جهان قرار داشت و امسال هم با غلبه بر ایتالیا در فینال جام جهانی، بار دیگر بر سکوی اول جهان ایستاد.

پیش از این صحبت‌هایی در مورد ناچیز بودن مبلغ قرارداد ساحلی‌بازان ایران مطرح شده بود، اما کسی از رقم دقیق دستمزد بازیکنان اطلاع نداشت تا اینکه امشب حمید بهزادپور، دروازه‌بان تیم ملی ساحلی از میزان دستمزد بازیکنان ملی‌پوش رونمایی کرد و بنا به گفته او، رقم قرارداد اکثر بازیکنان تیم ملی ساحلی عددی بین 200 تا 500 میلیون تومان است.

بهزادپور که با برنامه فوتبال برتر گفت و گو می‌کرد، در خصوص دستمزد بازیکنان تیم ملی ساحلی عنوان کرد: «اجازه دهید یکی یکی رقم قرارداد بازیکنان تیم ملی را بگویم تا مردم در جریان باشند. کاپیتان تیم ملی آقای مسلم مسیگر، باشگاه پارس جنوبی، قرارداد: 500 میلیون تومان؛ رضا امیری‌زاده، باشگاه گلساپوش، 250 میلیون تومان؛ امیرحسین اکبری، باشگاه پارس جنوبی، 400 میلیون تومان، محمد معصومی، باشگاه گلساپوش، 250 میلیون تومان؛ علی میرشکاری، باشگاه گلساپوش، 250 میلیون تومان، سعید پیرامون، باشگاه پارس جنوبی، 300 میلیون تومان، مهدی شیرمحمدی، باشگاه چادرملو، 400 میلیون تومان، محمدعلی مختاری، باشگاه گلساپوش، 400 میلیون تومان.»

بهزادپور در پایان صحبت‌هایش ادعای عجیب‌تری را مطرح کرد و گفت بازیکنان تیم ملی ساحلی، علیرغم ناچیز بودن رقم قرارداد، هنوز 90 درصد همین مبلغ را هم دریافت‌ نکرده‌اند!

7474