بازگشت به نقطه صفر؛ پرسپولیس یک مهاجم بیشتر ندارد!

بازگشت به نقطه صفر؛ پرسپولیس یک مهاجم بیشتر ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی – شهاب زاهدی که بهترین گلزن پرسپولیس در نیم‌فصل اول بود امروز قراردادش را با این تیم فسخ کرد و رفت.
به گزارش فوتبالی، در حالی که کمتر از چند ساعت به پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ایران جام خلیج فارس باقی مانده است پرسپولیس یکی از معدود مهاجمان تخصصی‌اش را از دست داد!
شهاب زاهدی پس از چند روز غیبت در تمرین پرسپولیس امروز به این باشگاه رفت و
پس از چند ساعت مذاکره با مدیران این باشگاه به توافق دوطرفه رسید و پس از نیم‌فصل حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شد.
این اتفاق در حالی رخ داد که امروز نبیل باهویی دیگر مهاجم پرسپولیس هم به این باشگاه رفته بود. ظاهرا او هم دارد برای جدایی از پرسپولیس با مدیران این باشگاه مذاکره می‌کند چون سرمربی پرسپولیس اعلام کرده که به باهویی نیازی ندارد.
اگر باهویی هم برود (که به احتمال زیاد خواهد رفت) پرسپولیس دوباره به نقطه‌ای می‌رسد که در ابتدای فصل قرار داشت و سختی‌های زیادی را بابت آن تحمل کرد. در ابتدای فصل پرسپولیس فقط یک مهاجم تخصصی داشت که شهاب زاهدی بود. بقیه مهاجمانی که فصل گذشته در پرسپولیس حضور داشتند از این تیم رفته بودند. نبیل باهویی هم در میانه ‌نیم‌فصل به پرسپولیس اضافه شد و البته خیلی هم به کار تیم نیامد.
در نیم‌فصل پرسپولیس توانست دوباره عیسی آل کثیر را برگرداند. با این اتفاق پرسپولیس برای چند روز 3 مهاجم تخصصی در لیست خودش داشت. اما امروز زاهدی فسخ کرد و رفت و باهویی هم در لیست مازاد قرار گرفته است. به این ترتیب پرسپولیس مثل ابتدای فصل فقط یک مهاجم تخصصی خواهد داشت. با این تفاوت که آل کثیر جای زاهدی را گرفته است.
البته ظاهرا پرسپولیس در تلاش است یک مهاجم دیگر هم جذب کند. اما جذب گزینه‌های داخلی چندان آسان نیست و گزینه‌های خارجی هم وضعیت چندان مشخصی ندارند و در واقع مثل هندوانه دربسته هستند.
حالا پرسپولیس بعد از گذراندن یک نیم‌فصل فقط با یک مهاجم تخصصی خوب و حضور پررنگ در نقل و انتقالات زمستانی دوباره به جایی رسیده است که فقط یک مهاجم تخصصی دارد و این می‌تواند مثل نیم‌فصل اول به این تیم ضربه بزند.

1359