حرکت جالب بازیکنان تیم‌ ملی زنان ایتالیا در روز خداحافظی کاپیتانشان

حرکت جالب بازیکنان تیم‌ ملی زنان ایتالیا در روز خداحافظی کاپیتانشان

پایگاه خبری فوتبالی- سارا گاما کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایتالیا روز گذشته پس از دیدار مقابل ایرلند از بازی های ملی خداحافظی کرد. اتفاقی که با واکنش جالب هم بازیانش در تیم ملی همراه بود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال زنان ایتالیا دو‌ روز قبل در دیداری دوستانه به مصاف ایرلند رفت که این دیدار با تساوی صفر صفر به پایان رسید. در پایان این مسابقه سارا گاما کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایتالیا اعلام کرد دیگر در تیم ملی بازی نخواهد کرد و از تیم ملی خداحافظی کرد. همبازیان گاما در تیم ملی ایتالیا هم در اقدامی جالب با کلاه گیس هایی شبیه به موهای کاپیتان خود در پایان بازی به زمین آمدند و به شکل جالبی او را بدرقه کردند تا سارا گاما به شکلی خاص توسط دوستانش بدرقه شود.

سارا گاما ۳۵ ساله از سال ۲۰۰۶ در تیم ملی فوتبال زنان ایتالیا حضور داشت و برای ایتالیا ۱۴۰ بازی ملی انجام داد و ۷ گل هم به ثمر رساند. تیم ملی فوتبال زنان ایتالیا به رهبری او پس از ۲۰ سال به جام جهانی زنان صعود کرد و این به محبوبیت گاما بیشتر افزود. گاما در تیم فوتبال یوونتوس توپ می زند و امیدوار است همراه این تیم قهرمان لیگ ایتالیا شود.

۶۰۰۱