محروم شدن رونالدو به خاطر حرکت عجیبش مقابل الشباب

محروم شدن رونالدو به خاطر حرکت عجیبش مقابل الشباب

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته بیست و یکم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الشباب عربستان به مصاف هم رفتند و در این بازی النصر موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از صحنه های بحث برانگیز این بازی جایی بود که کریستیانو رونالدو با دست های خود حرکات زشت و ناشایستی را مقابل هواداران الشباب عربستان انجام داد. در این بازی الشباب میزبان بود و هواداران الشباب عربستان برای اذیت کردن رونالدو و رفتن روی مخ او، نام لیونل مسی را فریاد می زدند و مسی را تشویق می کردند.

کریس رونالدو که در دقیقه 21 بازی از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه الشباب را باز کند، حرکات عجیبی را مقابل هواداران الشباب انجام داد و به آن ها توهین کرد. رونالدو قبلا در اروپا هم در بازی یوونتوس مقابل اتلتیکو مادرید، پس از هت تریکی که مقابل اتلتیکو مادرید انجام داده بود، حرکتی مشابه با این حرکت را به اجرا در آورده بود.

اکنون به نقل از روزنامه الریاضیة عربستان، کمیته انضباطی فوتبال عربستان تصمیم گرفته است که کریستیانو رونالدو را به خاطر این حرکتش دو جلسه محروم کند. رونالدو با این محرومیت بازی مقابل تیم های الحزم و الرائد را از دست می دهد.

1470