ادامه دوران تلخ ستاره طرد شده اریک تن هاگ در تیم سابقش

ادامه دوران تلخ ستاره طرد شده اریک تن هاگ در تیم سابقش

 پایگاه خبری فوتبالی –  جیدون سانچو، وینگر قرضی منچستر یونایتد در دورتوند، پس از نمایش ضعیفش در باخت اخیر زنبورها در بوندسلیگا، توسط رسانه‌های آلمانی بدترین بازیکن زمین خطاب شد.

به گزارش فوتبالی، سانچو در طی باخت 3-2 تیمش مقابل هوفنهایم، نتوانست تاثیر مثبتی در زمین بازی ایجاد کند. بازیکن طرد شده منچستر یونایتد، هفتمین بازی فصل خود برای زنبورها را پس از بازگشتش به این تیم در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه را به انجام رساند. سانچو علی رغم دو پاس گلی که در دو بازی اول خود برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد، موفق نشده تا در گل‌های بعدی تیمش نقشی داشته باشد و همین مسئله باعث افزایش حجم انتقادات از او شده است.

پس از برهم خوردن رابطه اریک تن هاگ، سرمربی منچستر یونایتد، با خرید 73 میلیون پوندی تیمش، سانچو انگلیسی ماه گذشته به باشگاه قبلی خود بازگشت تا بلکه بتواند دوباره دوران درخشان خود در ورزشگاه وستفالن را از سر بگیرد، اتفاقی که دور از انتظار به نظر می‌رسد. منچستر یونایتد احتمالا مایل خواهد بود تا او را در تابستان به فروش برساند اما با وجود سخنان اخیر مدیر ورزشی دورتموند، به نظر می‌رسد ایده دائمی کردن قرارداد قرضی سانچو توسط باشگاه آلمانی خیلی بعید باشد. با توجه به اینکه تن هاگ علاقه ای به از نو ساختن رابطه خود با سانچو نشان نداده و دورتموند نیز میلی به بازگرداندن ستاره ناکام خود ندارد، باید دید که سرنوشت این بازیکن که آینده روشنی برایش متصور می‌شد، در نهایت به کجا ختم خواهد شد.

2102