واکنش هافبک سابق بارسلونا به پیشنهاد اینترمیامی

واکنش هافبک سابق بارسلونا به پیشنهاد اینترمیامی

پایگاه خبری فوتبالی - فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی بارسلونا به شایعات در مورد تمایل اینتر میامی برای جذب خودش واکنش نشان داد و گفت که در زندگی چیزی قابل پیش بینی نیست. 

به گزارش فوتبالی، بازیساز برزیلی یکی از بازیکنانی است که نامش پیرامون اینتر میامی مطرح شده بود تا به بارسایی های سابق نظیر مسی، سوارز، بوسکتس و جوردی آلبا ملحق شود.  کوتینیو در مصاحبه با اسپورت کاتالونیا در این باره گفت:" فقط به حال فکر می کنم. می خواهم به خوبی اماده شوم، بازیهای خوبی داشته باشم و از فوتبال لذت ببرم. هرگز نمی دانی که در آینده چه پیش می آید. نام من در روزنامه ها هر روز مطرح می شود اما توجهی به این اخبار ندارم و فقط می خواهم که کار خودم را داشته باشم و لذت ببرم." 

کوتینیو در سال 2018 از لیورپول به بارسلونا ملحق شد و بعد از آن فوتبال او در سراشیبی قرار گرفت. این بازیکن در حال حاضر قرضی از استون ویلا به الدحیل ملحق شده است. وی در مورد  پیوستنش به تیمن کاتالان صحبت کرد:" آیا از پیوستن به بارسلونا پشیمان هستم؟ نه به هیچ وجه. شرایط مطابق انتظارات من پیش نرفت چرا که من خودم بیشتر از همه از توقعات خبر دارم. به خودم می گویم که باید بهتر باشم. همه تلاش خود را کردم. همیشه حرفه ای بودم و از چیزی پشیمان نیستم. رویایم همیشه این بود که در بارسلونا بازی کنم و از آن لذت بردم. با افراد زیادی آشنا شدم و جامهایی را کسب کردم که همیشه در خاطراتم باقی می ماند. "

اینتر میامی فصل جدید را بدون جذب کوتینیو آغاز کرد اما شاید در تابستان دوباره سراغ او بروند.

4125