پیش‌بازی گل‌گهر - نساجی؛ آزمون سخت الهامی در روز پاگشا

پیش‌بازی گل‌گهر - نساجی؛ آزمون سخت الهامی در روز پاگشا

پایگاه خبری فوتبالی - ساکت الهامی آزمونی سخت در اولین بازی خود پس از بازگشت به نساجی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر، گل‌گهر در سیرجان به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت. دیداری که در بازی رفت و در قائمشهر با یک گل به سود شاگردان مارینوس اوزونیدیس به پایان رسید.

گل‌گهر در حالی دومین دیدار پیاپی خود را در خانه پشت سر خواهد گذاشت که این تیم از شروع مجدد بازی‌ها نتایج خوبی گرفته است. شاگردان اوزونیدیس پس از برد دیدار جام حذفی خود و پیروزی برابر فولاد در اهواز با بدشانسی نتوانستند برتری خود برابر پیکان را حفظ کنند و در لحظات پایانی با دریافت گل به تساوی رسیدند اما با این حال شرایط خوبی را سپری می‌کنند و باید دید این دیدار خانگی خود را با چه نتیجه‌ای به پایان خواهند رساند.

نساجی اما شرایط بغرنجی دارد. تیم محبوب شهر خسته با لوکاس آلکاراز اسپانیایی هم به جایی نرسید تا مدیران این تیم دوباره تصمیم به بازگشت مجدد ساکت الهامی بگیرند؛ سرمربی‌ای که با حواشی بسیاری پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی از این تیم کنار گذاشته شد ولی دوباره به جمع قائمشهری‌ها بازگشته تا بتواند نساجی را در راه کمک برای بقا در لیگ برتر کمک کند.

با این حال ساکت الهامی آمار خوبی به عنوان سرمربی مقابل گل‌گهر ندارد و در ۹ تقابلی که با این تیم داشته، سه بار شکست خورده و تنها یک مرتبه پیروز شده است. الهامی در بازی نیم فصل اول خود هم با مس رفسنجان از گل‌گهر شکست خورده و باید دید با تیم جدید برابر اوزونیدیس چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

نتیجه هفته گذشته: گل‌گهر به تساوی ۲ بر ۲ مقابل پیکان رسید و نساجی با ۳ گل در قائمشهر مغلوب مس رفسنجان شد.

وضعیت در جدول: گل‌گهر با ۲۷ امتیاز ششم است و نساجی با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران

گل‌گهر - نساجی

سه‌شنبه ۸ اسفند ساعت ۱۴:۳۰

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد

1997