بازیکن سابق بارسلونا که به کابوس مسی و تیمش تبدیل شد

بازیکن سابق بارسلونا که به کابوس مسی و تیمش تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی بامداد امروز به سختی و با گل دقیقه آخری لیونل مسی از شکست گریخت و در مقابل لس آنجلس گالکسی به تساوی یک بر یک رضایت داد. 

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی در حالی که فصل را با پیروزی مقابل رئال سالت لیک آغاز کرده بود، در مقابل گالکسی به سختی از شکست گریخت. در این بازی تیم لس آنجلسی فرصت گلزنی در نیمه اول را از روی نقطه پنالتی از دست داد که زننده این ضربه، ریکی پوچ بازیکن سابق بارسلونا بود. 

ریکی یکی از محصولات پرسر و صدای بارسلونا در سالهای اخیر بوده است. در حقیقت این بازیکن در سال 2013 وارد آکادمی بارسلونا شد و حتی به تیم بزرگسالان این تیم رسید و تجربه بازی کردن در کنار مسی ر اهم داشته است. ریکی در سال 2022 در سن 22 سالگی از بارسلونا جدا شد و در عین ناباوری تصمیم گرفت که راهی لیگ آمریکا شود. در واقع ژاوی هرناندز اعتقادی به او نداشت و این بازیکن در حالی که می توانست به تیم های اروپایی برود، حضور در لیگ آمریکا را انتخاب کرد.

ریکی در سن 24 سالگی در بهترین شرایط فوتبال خود به سر می برد و در بازی بامداد امروز مقابل اینتر میامی هر چند که پنالتی خود رو از دست داد، اما بدون تردید بهترین بازیکن میدان بود و حسابی مسی و تیمش را آزار داد. عملکرد درخشان ریکی پوچ خیلی ها را به این پرسش وادار کرد که چرا این بازیکن با این آمادگی در فوتبال اروپا بازی نمی کند و تصمیم گرفته که به لیگ آمریکا برود!

4125