چهره ویژه پرسپولیس؛ رفیعی هستم

چهره ویژه پرسپولیس؛ رفیعی هستم

پایگاه خبری فوتبالی- امیررضا رفیعی تابستان سال قبل در همان نخستین بازی تدارکاتی پیش فصل در بازی امیدهای پرسپولیس و با تیم اصلی چشم مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس را گرفت و حالا این هفته باید جواب این اعتماد را بدهد.

به گزارش فوتبالی، چهره ویژه بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس رفیعی است. البته این بار، این رفیعی نام کوچکش سروش نیست. امیررضا رفیعی بازیکنی است که شاید بعضی از اهالی فوتبال نامش را هم نشنینده باشند اما در بازی با ذوب‌آهن باید نقش اول قرمزهای پایتخت را بازی کند. جواب این سوال که رفیعی چرا به نقش اول یک بازی حساس برای پرسپولیس در مسیر صدرنشینی تبدیل شد را باید در نام دروازه‌بان دیگر این تیم یعنی علیرضا بیرانوند جست و جو کرد. 

نقش بیرانوند در این اتفاق فقط مختص به این نیست که در بازی قبلی سه اخطاره شد و بازی با ذوب‌آهن را از دست داد. حتی این که در این شرایط یک جانشین مناسب درون دروازه پرسپولیس حضور ندارد هم با نقش‌آفرینی او اتفاق افتاده است. زمانی که یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب یک دروازه‌بان خارجی خوب بود با دخالت بیرانوند این اتفاق میسر نشد و بعد از آن هم دروازه‌بان دیگری هم به پرسپولیس ملحق نشد تا حالا اوسمار به نام رفیعی برسد.

 امیررضا رفیعی پارسال برای امیدهای پرسپولیس بازی می‌کرد و در ابتدای فصل جاری به تیم بزرگسالان اضافه شد. دروازه‌بانی که البته آمار درخشانی نداشت اما شاید بتواند در همین بازی نام خودش را در تاریخ پرسپولیس ثبت کند. بر اساس آمار، او فصل قبل در ۱۷ دیدار برای تیم امیدهای پرسپولیس به میدان رفت و توانست ۵ کلین‌شیت به نام خود ثبت کند. این دروازه‌بان جوان در مدت ۱۴۷۰ دقیقه بازی، ۱۵ بار هم دروازه خود را باز شده دیده است.

او حالا در این تک بازی که فرصت حضور پیدا کرده فرصتی برای اشتباه ندارد. فرصتی که مشخص نیست آیا با پیراهن پرسپولیس بار دیگر برای او تکرار خواهد شد یا نه. تک فرصت رویایی برای دروازه‌بانی که شاید بتواند خودش را به دومین رفیعی مهم قرمزها تبدیل کند.

4326