انصاری‌فرد: امیدوارم همچنان گلزنی کنم/ بازی در لیگ یونان باعث خوشحالی من است

انصاری‌فرد: امیدوارم همچنان گلزنی کنم/ بازی در لیگ یونان باعث خوشحالی من است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ایرانی آریس گفت: یونان خانه دوم من است.

به گزارش فوتبالی، آریس در شرایطی که کریم انصاری‌فرد را در ترکیب نداشت به مصاف تیم  وولوس رفت و با دو گل به برتری رسید تا جایگاهش در رده پنجم جدول سوپر لیگ یونان را تثبیت کند. در این دیدار کریم انصاری‌فرد به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه ۷۱ وارد زمین شد و توانست اولین گلش را برای تیم جدیدش به ثمر برساند. 

به گزارش اسپورت ایزوستیای یونان، کریم انصاری‌فرد بعد از گلزنی برای آریس گفت: باید گل‌های بیش‌تری به ثمر می‌رساندیم. برای اولین گلم با پیراهن آریس خوشحالم. گلزنی کار من است و امیدوارم همچنان گلزنی کنم و هواداران آریس را خوشحال کنم.

او درباره بازگشت به یونان گفت: بازگشت به لیگ یونان یک افتخار است و خوشحالم که در این کشور زیبا هستم. دلم برای یونان تنگ شده بود. یونان خانه دوم من است و بازی در لیگ یونان باعث خوشحالی من است. من معتقدم لیگ یونان هر سال بهتر و بهتر می‌شود. سرمایه گذاری‌های خوبی هم روی بازیکنان یونانی و هم روی بازیکنان خارجی انجام می‌شود. ما به قهرمانی چشم دوخته‌ایم. می‌خواهیم بهترین عملکردمان را نشان دهیم. هدف اصلی ما قهرمانی در جام حذفی و خوشحال کردن هواداران‌مان است. دیدار سختی با پانایتولیکوس در نیمه نهایی داریم و فعلا روی این دیدار تمرکز کرده‌ایم. 

او در پایان صحبت‌هایش نیز گفت: از هواداران تشکر می‌کنم و به تیمم بابت نتیجه عالی تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری هم بزنیم. بدشانس بودیم. دوست دارم اعتماد هواداران را پاسخ دهم و بتوانم در آینده گل‌های بیش‌تری برای تیمم به ثمر برسانم. 

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی، که از اومونیا جدا شد بار دیگر به یونان برگشت و این بار به عضویت تیم آریس تسالونیکی درآمد. قرارداد آریس با کریم تا پایان فصل با گزینه تمدید برای یک سال دیگر است.

آریس چهارمین تیم انصاری‌فرد در فوتبال یونان است. او پیش از این در تیم‌های پانیونیوس، المپیاکوس و آ.ا.ک آتن بازی کرده است. 

2636