پست اینستاگرامی رونالدو پس از گلزنی مقابل الشباب

پست اینستاگرامی رونالدو پس از گلزنی مقابل الشباب

پایگاه خبری فوتبالی - النصر عربستان و الشباب عربستان در این هفته از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر عربستان موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در این بازی موفق شد یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. در حقیقت کریس رونالدو گل اول النصری ها را در این بازی به ثمر رساند. البته النصر عربستان یک برد سخت را به دست آورد چرا که الشبابی هم دو گل در این بازی زدند و النصر با نتیجه سه بر دو برنده شد. دو گل دیگر النصر را اندرسون تالیسکا به ثمر رساند.

کریستیانو رونالدو پس از این بازی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" ما تا آخر ادامه می دهیم و تسلیم نخواهیم شد."

در حقیقت النصر عربستان در حال حاضر در رده دوم جدول رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی قرار دارد و در تلاش است تا خودش را به صدر جدول برساند و همین قضیه موجب شده است تا رونالدو در این باره در شبکه های اجتماعی پست بگذارد و بگوید که قرار نیست تسلیم شوند و به تعقیب کردن رقیب خود ادامه خواهند داد.

1470