برد رئال مادرید مقابل یاران راموس با سوپرگل مودریچ

برد رئال مادرید مقابل یاران راموس با سوپرگل مودریچ

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و ششم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و سویا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر رئال مادرید به پایان رسید و شاگردان کارلو آنچلوتی هر سه امتیاز این بازی را به دست آوردند.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی رئال مادرید با تک گل لوکا مودریچ برنده شد. مودریچ بازی را از روی نیمکت شروع کرد اما او در دقیقه 75 بازی به جای ناچو فرناندز وارد میدان شد. در دقیقه 81 بازی بود که لوکا مودریچ با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه سویا را باز کرد و با همین گل مودریچ، مادریدی ها هر سه امتیاز بازی را گرفتند.

یک نکته ویژه در این بازی رویارویی سرخیو راموس با رئال مادرید بود. راموس که قبلا کاپیتان رئال مادرید بوده است، اکنون بازوبند کاپیتانی سویا را بر بازو می بندد. او تلاش زیادی کرد تا مقابل رئال مادرید تیمش شکست نخورد اما در نهایت ناکام ماند و رئال مادرید برنده بازی شد.

اکنون رئال مادرید دوباره اختلاف امتیازی خود با بارسلونا را به هشت امتیاز رسانده است و به نظر می رسد که مادریدی ها در مسیر قهرمانی در لالیگا مصمم هستند.

تماشای گل مودریچ به سویا

1470