عکس؛ خوش و بش رونالدو و بازیکن اسبق بارسلونا

عکس؛ خوش و بش رونالدو و بازیکن اسبق بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - النصر عربستان و الشباب عربستان در هفته بیست و یکم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی به مصاف هم رفته اند و این بازی فعلا با نتیجه تساوی یک بر یک در جریان است و باید دید که تا پایان بازی چه اتفاقاتی می افتد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از نکته های جالب این بازی رویارویی کریستیانو رونالدو با ایوان راکیتیچ است. راکیتیچ بین سال های 2014 تا 2020 میلادی بازیکن تیم بارسلونا بوده است. او در ال کلاسیکو ها با کریستیانو رونالدو که در رئال مادرید توپ می زد روبرو شده است. راکیتیچ پس از آن راهی سویا شد و در ژانویه 2024 هم در نهایت تصمیم گرفت که راهی فوتبال عربستان شود و به تیم الشباب عربستان پیوسته است.

پیش از شروع بازی النصر - الشباب، ایوان راکیتیچ و کریستیانو رونالدو با هم خوش و بش کردند و به این ترتیب تصویر جالبی به ثبت رسید. راکیتیچ همچنین با الکس تلس هم خوش و بش کرد. الکس تلس که در حال حاضر بازیکن تیم النصر عربستان است، قبلا بازیکن تیم سویا بوده است و به این ترتیب از هم‌تیمی های سابق ایوان راکیتیچ به حساب می آید.

راکیتیچ در حال حاضر 35 سال سن دارد و به نظر می رسد که برای سال های پایانی دوران حرفه ای خود راهی الشباب عربستان شده است.

1470