ترکیب النصر مقابل الشباب با حضور رونالدو

ترکیب النصر مقابل الشباب با حضور رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و یکم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الشباب عربستان به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت کدام تیم می تواند نتیجه مورد نظر خود را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، النصر عربستان در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ عربستان جای دارد و الهلال عربستان صدرنشین است. النصری ها در تلاش هستند تا خودشان را به الهلال برسانند و برای قهرمانی تلاش می کنند. البته رقابت با الهلال کار بسیار سختی است اما مسئله ای که وجود دارد این است که النصر نباید امتیاز از دست بدهد چرا که در این صورت دیگر شانسش برای قهرمانی خیلی کمرنگ می شود.

لوییس کاسترو سرمربی النصر عربستان برای این بازی از کریستیانو رونالدو در خط حمله خود استفاده کرده است. سادیو مانه و اندرسون تالیسکا هم در خط حمله النصری ها حضور دارند و باید دید که در این بازی چه عملکردی از خودشان نشان می دهند.

ترکیب النصر عربستان

ولید عبدالله، علی لاجامی، عبدالله العمری، آیمریک لاپورت، الکس تلس، عبدالله الخیبری، اوتاویو، مارسلو بروزوویچ، اندرسون تالیسکا، سادیو مانه، کریستیانو رونالدو

1471