کوبی ماینو آماده تمدید قرارداد با منچستریونایتد

کوبی ماینو آماده تمدید قرارداد با منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچستریونایتد به تمدید قرارداد با کوبی ماینو ستاره جوان خود نزدیک شده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه دیلی میل در خبری مدعی شد ، مدیران منچستر یونایتد به عقد قرارداد جدید با دستمزد جدید و بالاتر از قبل با کوبی ماینو بسیار نزدیک هستند. این قرارداد جدید شامل افزایش حقوق این بازیکن ۱۸ ساله خواهد بود و تا سال ۲۰۲۹ اعتبار خواهد داشت. در این مورد گفته می شود تمام توافقات لازم انجام شده و تنها اعلام رسمی باقی مانده است.

از چندی قبل گفته شده بود منچستریونایتد در حال حاضر پیشنهاد تمدید قرارداد با افزایش دستمزد را برای کوبی ماینو آماده کرده است. مذاکرات اولیه با اطرافیان بازیکن برای پیشبرد مذاکرات بر سر یک توافق جدید انجام شده و باشگاه منچستریونایتد می‌خواهد او نقش مهمی در پروژه آینده تیم داشته باشد

منچستریونایتد قصد دارد دستمزد هفتگی کوبی ماینو را از ۱۰ هزار به ۲۰ هزار پوند در هفته برساند. به این ترتیب به نظر می رسد شیاطین سرخ علاقه ای به دائمی کردن قرارداد سوفیان آمربات ندارند.

کوبی ماینو آنقدر در ترکیب تیم خوب جا افتاده که به نظر می رسد منچستریونایتد در پست هافبک خرید جدیدی انجام داده است. درخشش زوج کوبی ماینو و اسکات مک تامینی حتی می تواند کاسمیرو را به درب خروج باشگاه نزدیک کند.

۱۰۰۹