پنج بازی بسیار حساس پیش روی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس

پنج بازی بسیار حساس پیش روی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا در سه فصل اخیر قهرمان رقابت های لیگ برتر انگلیس شده است و اکنون می خواهد در این فصل از رقابت ها هم به قهرمانی برسد تا چهارمین قهرمانی پیاپی خود را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، منچستر سیتی در این فصل از رقابت ها فعلا در رده دوم جدول لیگ برتر انگلیس ایستاده است. سیتیزن ها شب گذشته با نتیجه یک بر صفر بورنموث را شکست دادند و هر سه امتیاز بازی را گرفتند. در حال حاضر لیورپول صدرنشین جدول است و یک امتیاز بیشتر از منچستر سیتی دارد.

تیم پپ گواردیولا پنج بازی بسیار مهم در لیگ برتر انگلیس پیش رو دارد. آن ها به ترتیب باید به مصاف منچستر یونایتد، لیورپول، برایتون، آرسنال و استون ویلا بروند.

بازی منچستر سیتی مقابل منچستر یونایتد، آرسنال و استون ویلا در ورزشگاه اتحاد برگزار می شود و منچستر سیتی میزبان خواهد بود اما بازی منچستر سیتی مقابل لیورپول و برایتون در زمین حریف برگزار می شود و سیتیزن ها میهمان خواهند بود.

به نظر می رسد که این بازی ها بتوانند مشخص کنند که منچستر سیتی آیا در این فصل از رقابت ها هم می تواند قهرمان لیگ برتر انگلیس شود یا خیر.

1471