لیگ برتر والیبال| آغاز هفته سیزدهم با برد فولادی‌ها/ سه امتیاز ارزشمند گیتی در خانه

لیگ برتر والیبال| آغاز هفته سیزدهم با برد فولادی‌ها/ سه امتیاز ارزشمند گیتی در خانه

پایگاه خبری فوتبالی- سیزدهمین هفته لیگ برتر والیبال مردان با پیروزی فولاد سیرجان ایرانیان برابر شهرداری گنبد به پایان رسید.

 به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، هفته سیزدهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه ششم اسفندماه) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گنبد، اسلامشهر، اصفهان، مشهد، ارومیه و یزد در حال پیگیری است.

در نخستین دیدار این هفته تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری گنبد در سالن گهر روش به مصاف هم رفتند و فولاد سه بر صفر حریف را شکست داد.

شاگردان بهروز عطایی با امتیازات 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 12 به پیروزی رسیدند تا نوزدهمین برد خود را در این رقابت‌ها رقم بزنند.

فولاد با 19 برد و 55 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شهرداری گنبد با 7 برد و 25 امتیاز در جایگاه سیزدهم است.

دور رفت این دیدار هم با نتیجه سه بر یک به سود فولاد به پایان رسیده بود.

حاج محمدعلی صباغ به عنوان نماینده سازمان لیگ و حمید راهجردیان به عنوان ناظر فنی و داوری در این مسابقه یک ساعت و چهارده دقیقه‌ای حضور داشتند.

علیرضا قریب داور اول و جواد مرآتی داور دوم این دیدار بودند که سه هزار تماشاگر داشت.

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته گیتی‌پسند در سالن مخابرات میزبان هورسان رامسر بود و سه بر صفر به پیروزی رسید.

شاگردان عقیلی در گیتی‌پسند با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 20 و 25 بر 22 حریف را شکست دادند تا چهاردهمین برد خود در لیگ برتر را به دست آورند.

گیتی‌پسند با 14 پیروزی و 43 امتیاز فعلا راهی جایگاه دوم جدول خواهد شد تا پایان مسابقات رده نهایی تیم‌ها را مشخص کند.

شاگردان آرش صادقیانی در تیم هورسان هم با 10 برد و 27 امتیاز در جایگاه دهم جدول باقی خواهند ماند تا رتبه نهایی‌شان با پایان مسابقات امروز مشخص شود.

خلیل یگانه مجد نماینده سازمان لیگ، علی یاوری ناظر فنی و داوری، ابراهیم فیروزی داور اول و محمد وحید مهرپور داور دوم این مسابقه بودند. آرمین رنجبر از تیم گیتی‌پسند  و محسن سفیدابی بازیکن هورسان در ست دوم کارت زرد گرفتند.

این دیدار یک ساعت و ۲۵ دقیقه طول کشید و 700 تماشاگر داشت.

2636