خمز گردن گرفت/ مقصر نتایج منم، نه زنوزی و سایر مدیران!

خمز گردن گرفت/ مقصر نتایج منم، نه زنوزی و سایر مدیران!

پایگاه خبری فوتبالی - پاکو خمز صراحتاً اعلام کرد که نباید به مالک و مدیران تراکتور بابت نتایج کسب شده خرده گرفت.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات کلیدی صحبت‌های دیروز سرمربی تراکتور در بخشی بود که وی با صراحت خاصی اعلام کرد که نباید از مالک و مدیران تیمش بابت نتایج کسب شده انتقاد کرد و اگر انتقادی هست متوجه خود اوست.

این صحبت‌های سرمربی اسپانیایی در پاسخ به سوالی مطرح شد که به خمز گفته شد وی در نیم فصل اول چندین بار راجع به نقل و انتقالات صحبت کرده ولی الان مدعی است که از بازیکنانش رضایت دارد. هواداران بدون توجه به هر نتیجه‌ای پشت خمز هستند ولی برخلاف پاکو، بعد از شکست‌ها مالک تراکتور مورد هجمه قرار می‌گیرد. آیا ایشان از مالک تراکتور چیزی خواسته که برایش تهیه نشده است؟

خمز این موضوع که شکست‌ها به پای زنوزی و مدیران تراکتور نوشته شود را غیرمنصفانه دانست و صراحتاً مدعی شد مسئولیت نتایج با خود اوست. پاسخ سرمربی اسپانیایی را می‌خوانید: «دوست دارم هواداران عزیز و خبرنگاران گرامی بدانند که همه چیز به لطف آقای زنوزی میسر شده و ایشان ثروت‌شان را خرج ما می‌کنند. به نظر اشخاص احترام می‌گذارم؛ اما نمی‌توانم درک کنم وقتی ما مسابقه‌ای را واگذار می‌کنیم، چرا عده‌ای مسئولیت شکست را گردن آقایان زنوزی و نصیرزاده می‌اندازند؟ مسئول شکست‌ها من هستم. هواداران و اصحاب رسانه اگر خواستید مسئولیت شکست را گردن کسی بیندازید، بدانید آن شخص من هستم. اگر آقای زنوزی نبود، این اتفاقات مثبت رخ نمی‌داد. آقای زنوزی برای تراکتور و این خطّه بسیار دست و دل باز بوده‌اند و عمیقاً باید از ایشان سپاسگزار باشیم. غیرمنصافانه است که بعد از باخت، ایشان را مقصر بدانیم. مقصر اصلی سرمربی است نه شخص دیگری، یک بار برای همیشه این موضوع را اعلام می‌کنم

1997