اندک امیدهای بیانکونری برای قهرمانی زنده ماند

اندک امیدهای بیانکونری برای قهرمانی زنده ماند

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت‌های سری آ، یوونتوس با نتیجه 3-2 مقابل فروزینونه رده پانزدهمی به برتری رسید.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم سری آ، تیم‌های یوونتوس و فروزینونه در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت، این بازی با نتیجه 3-2 به سود یوونتوس به اتمام رسید.

دوشان ولاهوویچ در همان دقایق ابتدایی برای بیانکونری گلزنی کرد. مهاجم صرب بانوی پیر که این هفته‌ها سرحال نشان داده، در سومین دقیقه از بازی موفق شد دروازه فروزینونه را باز کند. اما برتری یوونتوس زیاد دوام نداشت و تنها 11 دقیقه از این گل، ولید کدیرا، مهاجم مراکشی فروزینونه کار را به تساوی کشید.

هرچند این پایان کار نبود و مارکو برسچیانی، هافبک 24 ساله فروزینونه یک بار دیگر دروازه شزنی لهستانی را باز کرد تا یوونتوسی که در دقایق ابتدایی گل برتری را به ثمر رسانده بود، از حریف خود عقب بیافتد.

نیمه نخست که از قضا نیمه پرگلی هم بود، به این سادگی‌ها تمام نشد و دوشان ولاهوویچ، یک بار دیگر روی پاس وستون مک‌کنی، برای تیمش گلزنی کرد تا دوباره همه چیز برابر شود.

در 45 دقیقه دوم اما، تا آخرین دقایق بازی گلی زده نشد، تا یوونتوس در آستانه یک ناکامی دیگر قرار داشته باشد؛ اما گل دقایق آخر دنیله روگانی باعث شد روند ناکامی‌های یوونتوس ادامه پیدا نکند. یوونتوس پیش از این بازی، در 3 بازی متوالی از کسب پیروزی محروم مانده بود.

حالا یوونتوس با 2 بازی بیشتر از اینتر میلان،6 امتیاز با این تیم صدرنشین فاصله دارد و آن‌ها امیدوار هستند تا اینتر آماده این روزها در ادامه فصل دچار افت شود.