گاف بزرگ خمز؛ آمارتان اشتباه است آقای سرمربی!

گاف بزرگ خمز؛ آمارتان اشتباه است آقای سرمربی!

پایگاه خبری فوتبالی - پاکو خمز آمار درستی از نتایج تراکتور در سال‌های گذشته ندارد!

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات جالب نشست خبری دیروز سرمربی تراکتور پس از اتمام تمرین این تیم جایی بود که وی برای توجیه نتایج نیم فصل اول خود دست به ارائه آماری اشتباه زده و مدعی شد که این تیم هیچ‌گاه در طول فصلی که لیگ برتر شانزده تیمی بوده نتوانسته بیش از ۵۲ امتیاز کسب کند و این درحالی است که تیم تحت هدایت او با کسب ۲۸ امتیاز در نیم فصل اول، بیش از نصف این امتیازات را دشت کرده است.

این در حالی است که این آمار ارائه شده توسط سرمربی اسپانیایی درست نیست و تراکتور در لیگ چهاردهم با کسب ۵۸ امتیاز با هدایت تونی اولیویرا و با یک امتیاز اختلاف قهرمانی را به سپاهان واگذار کرد و در رتبه دوم قرار گرفت. موضوعی که توسط خبرنگاری دیگر به پاکو خمز منتقل شد که آمار ارائه شده توسط وی درست نیست!

سرمربی تراکتور اما با اشاره دست و با حفظ اعتماد به نفس اظهار داشت که طبق آمار و ارقامی که به وی داده‌اند بیشترین امتیاز تراکتور در لیگ‌های شانزده تیمی ۵۲ امتیاز بوده و این نکته مغفول نشست خبری دیروز خمز بود که شایان توجه است که این سرمربی نتوانسته به آمار صحیحی از گذشته تیم تحت هدایت خود دست پیدا کند و گاف بزرگی در کنفرانس مطبوعاتی خود داده است.

1997