مدافع جوان تافی‌ها در تیررس رئال مادرید

مدافع جوان تافی‌ها در تیررس رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- جراد برانتویت، مدافع جوان اورتون، که اخیرا اعلام کرده سرخیو راموس الگوی دوران کودکی‌اش بوده، مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، جراد برانتویت، مدافع 21 ساله اورتون در این فصل عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و کارشناس‌های زیادی از بازی‌های درخشان او در این فصل تعریف کردند. برانتویت زیر نظر شان دایچ پیشرفت چشمگیری داشته و حالا مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی، از جمله رئال مادرید قرار گرفته است.

برانثویت پس از یک دوره قرضی در PSV آیندهوون در فصل گذشته به گودیسون پارک بازگشت و تبدیل به یکی از موثرترین مهره‌های تیم شان دایچ شد. قرارداد فعلی او با آبی‌های مرسی ساید تا سال 2027 اعتبار دارد و این باشگاه برای فروش ستاره خط دفاعی خود در تابستان پیش رو، مبلغ 35 میلیون پوند را در نظر گرفته است.

با این‌که مدیران اورتون مانع جدایی برانتویت در این تابستان نمی‌شود؛ اما ممکن است سقوط به چمپیونشیپ شرایط را برای آن‌ها پیچیده کند.

رئال مادرید در تابستان آینده به دنبال یک مدافع جوان برای برنامه‌های بلندمدت خود می‌گردد. در حال حاضر لنی یورو، مدافع 18 ساله فرانسوی گزینه اصلی کهکشانی‌ها است، اما حالا گفته می‌شود که برانتویت هم به لیست گزینه‌های رئال مادرید اضافه شده و مدیران باشگاه اسپانیایی ممکن است برای به خدمت گرفتن مدافع 21 ساله اورتون اقدام کنند.

او در بخشی از مصاحبه خود با رسانه بی‌بی‌سی اسپورت اعلام کرد که راموس اولین الگوی فوتبالی او بوده است. او در این باره گفت: «اولین بازیکنی که برای من تبدیل به یک بت شد سرخیو راموس بود. او یک مدافع میانی درجه یک است!»

این اظهارات رضایت مدیران رئال مادرید را به همراه داشت. هرچند باید اشاره کرد که چلسی و چند باشگاه انگلیسی دیگر هم در کنار رئال مادرید خواهان جذب این بازیکن هستند.

1428