بارسلونای ژاوی، سرحال‌تر از همیشه

بارسلونای ژاوی، سرحال‌تر از همیشه

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا در هفته بیست و ششم لالیگا موفق شد با 4 گل از سد ختافه عبور کند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت‌های لالیگا، تیم‌های بارسلونا و ختافه در ورزشگاه المپیک مونتجوییک به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت، کاتالان‌ها موفق شدند در یک بازی یک‌طرفه، با 4 گل از سد حریف خود عبور کند.

بارسلونا از همان دقایق ابتدایی نبض بازی را در دست گرفت و توانست در نیمه نخست به گل برسد. رافینیا، وینگر برزیلی بلوگرانا زننده گل نخست این بازی بود. پاس دقیق ژول کنده، رافینیا را در موقعیت تک به تک با داوید سوریا قرار داد و مهاجم برزیلی بارسا هم با یک ضربه پای چپ دقیق، تور دروازه ختافه را لرزاند.

شاگردان ژاوی در نیمه نخست موقعیت‌های زیادی داشتند تا اختلاف را بیشتر کنند، اما بی‌دقتی مهاجمین مانع از وقوع این اتفاق شد.

اما در 45 دقیقه دوم، بارسایی‌ها قدر موقعیت‌هایشان را دانستند و توانستند 3 گل دیگر به ثمر برسانند. در ابتدا، ژائو فلیکس پاس دقیق آندریاس کریستنسن را تبدیل به گل کرد تا اختلاف دو برابر شود. بعد از این گل، خط دفاع ختافه آسیب‌پذیرتر شد و در ادامه، فرنکی دی یونگ و فرمین لوپز گل‌های بعدی را برای بارسلونا به ثمر رساندند تا پیروزی آبی و اناری‌ها شیرین‌تر شود.

بارسلونا با این برد، 57 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر، در رتبه دوم جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفت. آن‌ها اختلاف امتیاز با صدر جدول را به 5 امتیاز رساندند و منتظر لغزش رئال مادرید هستند تا خودشان را به رتبه نخست نزدیک‌تر کنند.

1428